Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Påminner lite om den här gamla rackarenJaha, då blev den här utmaningen betydligt svårare för min del...
Nästan lika korkat som Dr @Denke s fick-ur
Du borde bli dubbelslappad bara för att du har köpt en golfklocka...
Det finns en omega aquaterra golfedition och en Rolex Wimbledon edition (spelas på gräs så det borde räknas som golf-ish) att välja bland så man kan vara stylish på pensiopromenaden.Jag vet. Skäms lite men försöker att inte tänka på den som en klocka.
Mmm känner samma... en leksak för barnen... Känns lite som att bli av med frun för att man råkade fyllehångla med någon ful brud....Fan, kan inte ryka p.g.a. en golfklocka som inte ens satt runt handleden. Det vore jädrigt pinsamt. Går ju inte ens att trösta sig med en golfrunda här uppe än på två månader.
Är den på riktigt gjord av kork
Jag har ofta funderat över det där med WP till 3atm... Den är ju för fasen av kork.. Borde ju inte direkt sjunkaNästan lika korkat som Dr @Denke s fick-ur
Jepp, på riktigtÄr den på riktigt gjord av kork
Då framstår ju min som både snygg och som ett bra val
Är den din?Jepp, på riktigt
Haha men för i helvete! Jag hade ju bestämt mig att köra safe nästa år, men den där var ju på riktigt jäkligt frän.
Farsans, men blir min senÄr den din?
Spot-on... Fast sen kan man ju å andra sidan slänga sig ut i det promiskuösa singellivetMmm känner samma... en leksak för barnen... Känns lite som att bli av med frun för att man råkade fyllehångla med någon ful brud....
När man lixom konsekvent nekat massa modeller....
Okej!Farsans, men blir min sen
Flånk oanvänd. Men jag kan säga att garantitiden har gått ut med råge
Precis så jag tänkte haha. Håller med om namnet. Tog första bästa jag kom på, går ju att ändra sen.Kul ju! Jag är sugen på att göra det samma (mina vanliga följare skulle försvinna i rasande takt om jag bara laddade upp bilder på klockor...) men det är ju skitsvårt att komma på nått bra namn.
Hehe, nej den känns inte direkt G-shocktåligOkej!
Den kanske inte känns så hållbar så det är nog bra att den är nos
Tackar! japp 2022 here we goFår gratulera till en riktigt fin klocka! Nya tag OWGM 2022
Tackar den känns mycket braGrattis till din nya OP
Ouch!! Snyggt rimmat.
Ja asså fördelen här är ju att modellerna väntar på en tålmodigt till skillnad från verkliga livet (där de iofs aldrig fanns från början)Spot-on... Fast sen kan man ju å andra sidan slänga sig ut i det promiskuösa singellivet
Ah du menar celibat???Spot-on... Fast sen kan man ju å andra sidan slänga sig ut i det promiskuösa singellivet
Förstår det...Lätt som en plätt
Ja jag hade nog också behövt en flaska Moët varje dag för att fixa OWGM med den där pjäsen. Cred till dig!Bjuder frugan på lite försnacks innan middagen. Självklart med klockan i högsta hugg! Frugan tycker den börjar bli riktigt irriterande. För den är tydligen skitful?!? Fattar ingenting
Bjuder frugan på lite försnacks innan middagen. Självklart med klockan i högsta hugg! Frugan tycker den börjar bli riktigt irriterande. För den är tydligen skitful?!? Fattar ingenting