S
Staafen
Guest
Vad har den där mellan luggarna?Snart den artonde...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad har den där mellan luggarna?Snart den artonde...
18,5mm, precis lagom. 42mm lug-to-lug om det var det måttet du var ute efter.Vad har den där mellan luggarna?
@OddD Timex?Nya kläder på äppelklockan. Någon som vill gissa vad den klätt ut sig till?
Om du tar fram en bild på en sån där tupp så är det en kycklingbuljong-tärningNya kläder på äppelklockan. Någon som vill gissa vad den klätt ut sig till?
Den är riktigt bra den där!18,5mm, precis lagom. 42mm lug-to-lug om det var det måttet du var ute efter.
Nya kläder på äppelklockan. Någon som vill gissa vad den klätt ut sig till?
Hur är det tänkt med Månad på Merkurius? Den är ju närmast solen och har väldigt korta varv (år) runt solen, således borde en månad där vara kortare än här.Alltid roligare med gnäll
Champis, förklara!Här kommer ju den "riktiga" Timex:en
Fortfarande en baggis.
Dax att göra iordning en gröna hissen för fotbollen på tv.
Är det Dr @Denke s Fickur?Nya kläder på äppelklockan. Någon som vill gissa vad den klätt ut sig till?
Går bra nu! GrattisSen incheckning idag. Varit hektiskt från morgon till nyss. Kul att läsa ikapp idag och se någon lavett för en gångs skull. Själv är jag precis inkommen från kvällspromenaden med jycken. Livet på landet, receptet för en trevlig kvällsprommis här lyder: Mysbyxor, pannlampa och cigarill (längre promis = cigarr)
Nu ryggläge ett tag för att jag verkligen förtjänar det.
Ett stekt ägg.Nya kläder på äppelklockan. Någon som vill gissa vad den klätt ut sig till?
Citerar migsjälv
Nu har jag tagit det lugnt ett tag så nu är det bara att sätta igång med plugget tills nästa tenta, kanske en whiskey först
Tack. Skapar min egen framgång! Har själv slitit in brallorna, köpt pannlampa och cigarill för mina surt förvärvade slantar. Och hunden har jag faktiskt stulit helt på egen hand. Eller stulit och stulit, hittade honom utanför coop. Satt där med koppel och allt i en krok. Såg ensam ut så jag tog med honom hem.Går bra nu! Grattis
Merkurius har en omloppstid på ungefär 88 dygn samt har inga årstider och såldes inga månaderHur är det tänkt med Månad på Merkurius? Den är ju närmast solen och har väldigt korta varv (år) runt solen, således borde en månad där vara kortare än här.
Om du tar fram en bild på en sån där tupp så är det en kycklingbuljong-tärning
Här kommer ju den "riktiga" Timex:en
Fortfarande en baggis.
Dax att göra iordning en gröna hissen för fotbollen på tv.
Är det Dr @Denke s Fickur?
Alltså jag tänkte mer på den här:Ett stekt ägg.
Ja, låter mer rimligt. Väntar med spänning från vart citatet kommer ifrån.Merkurius har en omloppstid på ungefär 88 dygn samt har inga årstider och såldes inga månader
Den där blir svårt att smita från, när det står både månad och dag
Ja, det här är helt sjukt! Men o andra sidan så har ju inte alla PaneraiHar ni tänkt på att för alla vanliga människor är det vi håller på att experimentera med....helt normalt
Hur är det tänkt med Månad på Merkurius? Den är ju närmast solen och har väldigt korta varv (år) runt solen, således borde en månad där vara kortare än här.
Merkurius har en omloppstid på ungefär 88 dygn samt har inga årstider och såldes inga månader
En dag på Merkurius är 1406 timmar. Man kan skoja till det iblandJa, låter mer rimligt. Väntar med spänning från vart citatet kommer ifrån.
Det är alltid lika roligt när man försöker förklara för någon utomstående haha!Har ni tänkt på att för alla vanliga människor är det vi håller på att experimentera med....helt normalt
Rent krasst, det borde ha varit en irländsk whiskey på bilden....Saint Patrick's Day = whisky