• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
En dag på Merkurius är 1406 timmar. Man kan skoja till det ibland 😉
dont-be-a-party-pooper-be-a-party-trooper.jpg
Är det inte mer logiskt att jämföra owgmarch med planeten mars...?
E1A812EA-6E49-4A90-AD95-A9D3C0A84F6C.jpeg

Frihet från valfrihet är också frihet ;)

AnchoredSpiritedIndigobunting-size_restricted.gif
Helt klart kan det vara befriande att slippa välja :)
Såvida du inte bor i Nordkorea och endast har 5 frisyrer att välja på ;)
Hörde det under fotbolls VM vilket jag tyckte lät makabert. Men å andra sidan det gör det enklare att välja.

Under OWG resans gång har jag sålt iväg 7 dinkor och köpt en så någon form av tankefrö har såtts hos mig 😊

Helt klart kan det vara befriande att slippa välja :)
Såvida du inte bor i Nordkorea och endast har 5 frisyrer att välja på ;)
Hörde det under fotbolls VM vilket jag tyckte lät makabert. Men å andra sidan det gör det enklare att välja.

Under OWG resans gång har jag sålt iväg 7 dinkor och köpt en så någon form av tankefrö har såtts hos mig 😊

Fem valbara frisyrer 😱!? Stackars Kim Il Sung, han roterar säkert i sin grav nu över denna extrema nyliberalism 🤣

078D2720-A301-4D1A-8DF9-C41257EE6FAB.jpeg

Full dag idag! Orginalgummi på igen. Tror att det är bäst för den här alltså. Riktigt lätt det här om än lite tråkigt och potential att vara förödande för bankkontot.
Kom precis på en till metod
8AC823C3-45A9-458E-A47C-22666D4265AD.jpeg

Så, nu fick jag lite kronograf på handleden vilket var lugnande för mitt inre
Den där är minst lika shady som golfklockan tycker jag ;)
Haha det gick åt skogen tyvärr 🤯 men tack som frågar! Har en till tenta på fredag som förhoppningsvis kommer att gå bättre
På min första universitetstenta kom jag ut och tyckte att det var en rätt klurig tenta, men trodde att det kunde gå vägen. Vänder på uppgiftsarket och hittade två uppgifter som jag inte hade löst. 😅 Klarade tentan på godkänt gränsen och var bitter över att mina två bästa områden på kursen hade fumlats bort eftersom jag inte läste instruktionerna ordentligt. Gjorde aldrig om det misstaget igen!

Har nämnt det tidigare: den längsta månaden på året är oktober så det hade kunnat bli ”värre”
Jag har raderat bilden nu. Det som var en "kul" grej utan något som helst vetenskapligt sammanhang var tydligen helt åt helvete för "fakta maffian". Sorry, ska inte upprepas igen 🥴😝

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp