• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kul med lite lavetter idag, hoppas på ännu fler imorgon!
Håller tummarna för att det dyker upp lite nya roliga band till Ploppen imorgon🤿
10E166AB-8B86-4982-BD9B-406C508E88D2.jpeg

Upp och hoppa syltryggar!
Tekniskt sett är det fortfarande St Paddy's Day någonstans så pappa är fortfarande uppe och firar OWGM!
Har funderat länge på OWG och om man ska vara med 2022. Jag är inte det minsta sugen på att ta på mig någon av mina andra klockor dock har köpbegäret ökat något enorm. Klockintresset hade samtidigt svalnat en del innan denna utmaningen så känns skönt att ha fått en liten kalldusch.
Nu kör vi ändå in i kaklet!
Godnatt
6667A783-A375-4A21-A380-6DC2F59F415A.jpeg

Godmorgon, jag skulle vilja påminna om att vi har rabattkoder hos våra samarbetspartners. Är ni sugna på att shoppa kommer dessa här:

Specialerbjudande på OWG-klocka.

OWGmarch15 - 15%

owgmarch - 15% på allt utom fodral och winders.

OWGMARCH - 15%

OWG15 - 15%

Jag vill även passa på att tacka igen för priserna vi fått till veckotävlingarna, stort tack! 🙏🏼

Senast redigerad av en moderator:
Idag är det planerad leverans på en efterlängtad klocka. Frågan är om frestelsen att ta på sig den nya blir för stor.
Vad gäller om man redan har köpt lotter till vecka 3 och råkar faila innan dragningen? 😂 @Staafen
Jag lovar att försök så gott det går att motstå frestelsen. Ha en fin dag alla kämpar!
E76BB978-D417-4ED1-AB98-0F65B2509A20.jpeg
Haha, har man redan köpt lotter och åker ut är man ändå med. 👍🏼😄

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp