Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det din eller frugans arm?På't igen
Ser det ut som en väggklocka - då är det frugansÄr det din eller frugans arm?
Jag ändrade det så den handlade om en tidsresa. Kanske borde lägga upp den som en bonus haha. Den var snäll och handlade mer om läderlappens problem än dina.Ser det ut som en väggklocka - då är det frugans
Haha, har man redan köpt lotter och åker ut är man ändå med.Idag är det planerad leverans på en efterlängtad klocka. Frågan är om frestelsen att ta på sig den nya blir för stor.
Vad gäller om man redan har köpt lotter till vecka 3 och råkar faila innan dragningen? @Staafen
Jag lovar att försök så gott det går att motstå frestelsen. Ha en fin dag alla kämpar!
Fan, jag bara älskar den klockan!!!Kikar försiktigt fram här och konstaterar att jag verkar klarat mig undan lavett efter gårdagens fadäs.
Morranmugg för att följa trenden i tråden