Jakob Häll
Silver
Owgo i höst då kanske?
Orkar vi två ggr om året?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Owgo i höst då kanske?
Orkar vi två ggr om året?![]()
Klarar du den här månaden så klarar du allt!
Annars kan jag tänka mig ett rött. Att åka ut istället för att vika ner mig. Skulle kännas bättre mentalt.
Ikväll kommer det behövas en sammanfattning av lusingarna oxå känns det som .Det kan vi lösa!![]()
Icke vännen, det räcker med lite gult så du är kvar på gröna sidan resten av tidenAnnars kan jag tänka mig ett rött. Att åka ut istället för att vika ner mig. Skulle kännas bättre mentalt.
Jag gjorde ändå mitt jobb.
Men du vet, ibland måste huvuden rulla för att ledningen ska statuera exempel. Så är det ju alltid i filmer om Vita huset. Kanske är dags för mitt huvud nu?![]()
Precis och lite svinn får man räkna med. Vi har ändå haft en väldigt hög träffsäkerhetHåller med, jag uppmuntrar golning!
Klarar du den här månaden så klarar du allt!
Håller med, jag uppmuntrar golning!
Då har du hört den där om flickan från Gränna!Kändes helt plötsligt viktigt idag. Bodde ett år i Limerick (true story) och då blev det några Jameson och inte minst Guinness!
![]()
Håller med, jag uppmuntrar golning!
Märkligt nog blev det väldigt få vitsar under min tid där. Dock är irländarna ett otroligt härligt folk. Levnadsglada!Då har du hört den där om flickan från Gränna!![]()
Nu är det andra kvällen i rad det börjar kännas lite småjobbigt att inte kunna byta. Visst är det skönt att slippa tänka på vilken klocka man ska byta till härnäst eller ha imorgon men det är stor risk att min Halios får väldigt lite handledstid i sommar.Då är vi snart halvvägs igenom på riktigt.
![]()
Så sa jag förra året med.Nu är det andra kvällen i rad det börjar kännas lite småjobbigt att inte kunna byta. Visst är det skönt att slippa tänka på vilken klocka man ska byta till härnäst eller ha imorgon men det är stor risk att min Halios får väldigt lite handledstid i sommar.
Överlever jag 2v till så blir det inget OWGMarch 2022 för mig.
Kul! Ska följasLite fusk att man får byta band ändå. Det var ju mycket enklare nu helt plötsligt.
Vet inte om man får göra "reklam" här men drog igång ett klockkonto för att stilla abstinensen lite. Men blev nog värre... Första bilden är det jag bytte till nu. (Är detta inte ok redigerar jag inlägget)
https://www.instagram.com/watchmeswede/
Champis, förklara!
Vinstlotterna köper jag på fredag, det funkade bra sistKom ihåg att köpa lotter!! Vi vill ju komma upp i 100k. Så: Köööööööööp!!
Det har nog blivit lite mycket gin för dig ikväll!Gröna hissen blandas i highballglas och består av:
4 cl gin
2cl grön Curaco
Fyll upp med Champis/Pommac
Några russin som åker upp och ner i kolsyran (hissen)
Nu hade jag ingen grön Guraco så tog grön Chatreuese, grönt som grönt tänkte jag.
En bild på Timex:en så här i halvtid på fotbollen på tv:n.
![]()
Gröna hissen blandas i highballglas och består av:
4 cl gin
2cl grön Curaco
Fyll upp med Champis/Pommac
Några russin som åker upp och ner i kolsyran (hissen)
Nu hade jag ingen grön Guraco så tog grön Chatreuese, grönt som grönt tänkte jag.
En bild på Timex:en så här i halvtid på fotbollen på tv:n.
![]()