Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BonuspostaJag ändrade det så den handlade om en tidsresa. Kanske borde lägga upp den som en bonus haha. Den var snäll och handlade mer om läderlappens problem än dina.![]()
Rackarns tur att du inte sålde den skönheten!Dag 18 - dags för hemmakontor![]()
Den var på tok för snäll så jag är glad att den inte blev av.Bonusposta![]()
Man vill ju höra om Batmans problem så man inser att vi alla, superhjälte eller ej, dras med vårat bagageDen var på tok för snäll så jag är glad att den inte blev av.![]()
Svårt att veta hur bra en vintageklocka går om man inte har den på armen! Du borde kanske undersöka saken närmare...?Bryter av med en bild på klockan som troligtvis kommer sätta krokben för mig i denna utmaning... En Lemania från 1940/1950-talet (enligt info jag fick i identifieringstråden).
Drog upp den fullt och den har tickat på i 43 timmar nu. Kollat sekundavvikelsen manuellt mot min OWG-Garmin och fick det till att den:
Har tyvärr noll koll på vintageklockor, men visst måste det vara klart godkänt för en 70-årig manuell klocka?
- fortade sig upp till 2 sekunder efter 9 timmar
- fortade sig upp till 3,5 sekunder efter 24 timmar
- fortade sig upp till 1 sekund efter 33 timmar
- saktar sig med upp till 5 sekunder efter 43 timmar
P.S. Liten bild på OWG-Garmin för ökad relevans...
![]()
![]()
Ok, här kommer den som skulle varit till @Agnby⌚ men han är alltså kvar då det var frugans arm. Det var fel datum på klockan därav framtidssvamlet.Man vill ju höra om Batmans problem så man inser att vi alla, superhjälte eller ej, dras med vårat bagage![]()
Inte många bilder bort från att du får ställa skärmen på högkant iställetGod morgon. Första espresson på väg ner. Snart fredagHang in there!
![]()
bonusbild![]()
Tack för tipset!Svårt att veta hur bra en vintageklocka går om man inte har den på armen! Du borde kanske undersöka saken närmare...?
Intar morgonkaffet dag 18 så länge.
![]()
Är det dags att kasta in handduken?Dag #18 - Fortfarande riktigt trist. Var kanske inte super duper klokt att köpa två klockor i början av utmaningen som ligger och väntar. Men det är nedförsbacke, alltid något!
![]()
Vi ska hitta den där magiska andra andningen som det pratas om! Sen kan jag ju inte heller ryka före dig känner jagÄr det dags att kasta in handduken?
Listan är nu uppdaterad. Tack igen!Godmorgon, jag skulle vilja påminna om att vi har rabattkoder hos våra samarbetspartners. Är ni sugna på att shoppa kommer dessa här:
www.malmwatches.com
Specialerbjudande på OWG-klocka, läser nedan.
MALM Watches – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
OWGmarch15 - 15%Wristbuddys.com – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
owgmarch - 15% på allt utom fodral och winders.IFL Watches – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
OWGMARCH - 15%WOFS Watches – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
OWG15 - 15%Tid & Ting – OWG – One Watch Guy
www.owgmarch.com
Jag vill även passa på att tacka igen för priserna vi fått till veckotävlingarna, stort tack!![]()