S
Staafen
Guest
Börja med att värva frugan!Just had a look @Chuck - and new members to the awesome #OWGFAIL-club sure are incoming over the next couple of days.
![]()
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Börja med att värva frugan!Just had a look @Chuck - and new members to the awesome #OWGFAIL-club sure are incoming over the next couple of days.
![]()
Snygg bild
200 eller 300 kanske?
![]()
"Ibland så blir det fel, då får man rätta till det"
Nu vänder vi blad som Kalle sa efter resesekreterarna"Ibland så blir det fel, då får man rätta till det"![]()
@Staafen hur många procent har gett upp?
Just had a look @Chuck - and new members to the awesome #OWGFAIL-club sure are incoming over the next couple of days.
![]()
Stort tack!Världsklass på käftingarna i vanlig ordning! Hatten av, @Staafen![]()
Du skulle ju lägga dig!Men @Aros varningshurring då?![]()
Jag får klura ut något tills imorgon.Kan ju inte sova utan den![]()
Jag får klura ut något tills imorgon.Tips mottages på PM.
![]()
Det där är ju min son när han ska sova!Kan ju inte sova utan den![]()
![]()
Det är vara 14 dagar kvar tills du kan testa den.FAN vad det kliar i fingrarna att testa min nya Timex! Det var ju denna jag hade tänkt köra OWG March från början.
Batman (@Staafen) - det är bäst att du håller dig på tårna nu!
Bloodhound gang readyFAN vad det kliar i fingrarna att testa min nya Timex! Det var ju denna jag hade tänkt köra OWG March från början.
Batman (@Staafen) - det är bäst att du håller dig på tårna nu!
Passa digBloodhound gang ready![]()
Tack. Uppskattas! Laddat upp med runt 50 bilder som ska upp så småningom. Det var ju kul det här. Har många gamla bilder av dålig kvalité, har bättre kamera nu.Kul! Ska följas![]()
Bloodhound gang ready![]()
100%
Det var nog fler nyårsfirandet än mitt som denna gick varmt vid millenieskiftet.