@Staafen glöm inte att du nästan har den här som i en liten ask (tror jag)
Dag 18.
Fortfarande lätt men jag hänger maniskt på köp/sälj.
Soligt ute och nytt försök att fånga det fantastiska guldblänket i tavlan
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Staafen glöm inte att du nästan har den här som i en liten ask (tror jag)
Dag 18.
Fortfarande lätt men jag hänger maniskt på köp/sälj.
Hjälte!Jag lovar att ha dig i åtanke!
Giunand L! Står högt på min lista!Livar upp vardagen med fel handled och inser att jag verkligen villhöver en riktig destro-kronograf i mitt liv.
fixatÄh, va f~n. Glömde skriva in mitt nick. Är det @Berns som får den höga äran att bokaföra transaktionen korrekt?
Snyggt! Tack för hjälp.
Hur är första intrycket av Traska Commutern ?
Det dök upp en Traska Commuter igår också.
Så för tillfället ligger det tre nya oprövade klockor på skänken i köket.
Hur är första intrycket av Traska Commutern ?
Vet ju inte hur den sitter ännu
Men bra vikt och ser ut att vara bra dimensioner över lag. Fin i vitt och bra höjd på applicerade index.
Du körde på woodland green eller hur var det?
Spännande! JustOneMoreWatch på Youtube visade den lite snabbt häromdagen, såg väldigt intressant ut. Ser krispig ut.Vet ju inte hur den sitter ännu
Men bra vikt och ser ut att vara bra dimensioner över lag. Fin i vitt och bra höjd på applicerade index.
Jobbigt att inte få provaVet ju inte hur den sitter ännu
Inte tröttnat än asså..?Njuter i vårsolen, Owg hur lätt som helst..
Det är lite väl snabbt fram med högaffel...tjära & fjädrar ibland....@Agnby⌚ är fortfarande med!
Jag blev lite carried away av hela guilty until proven innocent!
Så jag gör en pudel och tar en backhand som straff!
VAD är det där för något och är dom farliga?Hejarklacken undrar vad fasen man håller på med egentligen.