Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror det är Highland Cattle och de är tämligen ofarligaVAD är det där för något och är dom farliga?![]()
Tycker dom ser hmmm...respektgivande ut, ganska små eller är det bilden som luras?Jag tror det är Highland Cattle och de är tämligen ofarliga![]()
Snygg matchning med bandet!Jo, dessa genomskinliga manethänder behöver nog lite sol.
![]()
Tack! Ombyte förnöjer visst ändå när allt kommer omkringSnygg matchning med bandet!
Det är för att vi predikar guilty until proven innocentDet är lite väl snabbt fram med högaffel...tjära & fjädrar ibland....
Njae, de är väl som vanliga kossor i storlek. Pälsen och ”frisyren” gör att de ser snälla och timida ut men jag tror inte jag hoppar över på andra sidan staketetTycker dom ser hmmm...respektgivande ut, ganska små eller är det bilden som luras?
Blev stångad av en get i barnens zoo en gång så jag började blöda näsblod, horn är vassare än man kanske tror![]()
Dom är rätt lugna av sig. Ligger på matchvikter mellan 5-800kgTycker dom ser hmmm...respektgivande ut, ganska små eller är det bilden som luras?
Blev stångad av en get i barnens zoo en gång så jag började blöda näsblod, horn är vassare än man kanske tror![]()
Jag kör lunchpromenad runt deras hage nästan varje dag sen några månader tillbaka. De kollar alltid på en som om man är nåt UFODom är rätt lugna av sig. Ligger på matchvikter mellan 5-800kg
Och ser ut som att man bara vill gosa med dom.
Perfekta hålla-rent-betesmark-djur![]()
Agree to disagree, jag väger typ 65 pannor för relevansDom är rätt lugna av sig. Ligger på matchvikter mellan 5-800kg
Och ser ut som att man bara vill gosa med dom.
Perfekta hålla-rent-betesmark-djur![]()
@VonNjae, de är väl som vanliga kossor i storlek. Pälsen och ”frisyren” gör att de ser snälla och timida ut men jag tror inte jag hoppar över på andra sidan staketet![]()
Det där är mäktiga djur som jag absolut inte skulle vilja bli ovän med@Von
Något som jag kan tipsa om , om ni inte redan vart där, är att besöka bisonfarmen i Gate en bit från Hjo.
Där snackar vi mäktiga djur. Har vart där ett par ggr men i somras tog vi även en bisonsafari så man fick komma in till djuren.
Perfekt semestermål!![]()
![]()
![]()
Kul tips, bor på västkusten så skulle ju funka fint. Barnen kan gå in till rovdjuren så vaktar jag fikakorgen@Von
Något som jag kan tipsa om , om ni inte redan vart där, är att besöka bisonfarmen i Gate en bit från Hjo.
Där snackar vi mäktiga djur. Har vart där ett par ggr men i somras tog vi även en bisonsafari så man fick komma in till djuren.
![]()
![]()
Håller jag helt med omDet där är mäktiga djur som jag absolut inte skulle vilja bli ovän med![]()
Kul med Toppola!@Von
![]()
![]()
Edit .. Gissa vilken husbil som är vår
![]()
Ploppen passar på att ligga och svalka sig i snön innan den försvinner️
![]()
Ja men det har bestämt mig för! Men kan inte garantera, känner mig själv tillräckligt bra och vet att det kan vända fortHar du bestämt dig för att låta ploppen stanna?
Magisk klocka det där, vilket årtal är den ifrån?Ploppen passar på att ligga och svalka sig i snön innan den försvinner️
![]()
Tack, den är åtminstone något helt annorlunda!Magisk klocka det där, vilket årtal är den ifrån?
Ta det beslutet efter sommaren tycker jag, känn dig själv lite långsammare baraJa men det har bestämt mig för! Men kan inte garantera, känner mig själv tillräckligt bra och vet att det kan vända fort![]()