Snacka om jordfräsHelt rätt! Men, det finns fortfarande risk för några fallgropar i nedförsbacken
![]()
![Rolling on the floor laughing :rofl: 🤣](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f923.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snacka om jordfräsHelt rätt! Men, det finns fortfarande risk för några fallgropar i nedförsbacken
![]()
Inget går upp mot ett nice faceplant (så länge det inte är ens eget)Helt rätt! Men, det finns fortfarande risk för några fallgropar i nedförsbacken
![]()
Detta är utan tvekan det absolut roligaste jag hört på mycket länge!När mina pojkar var 7och 9 gick vi in på Stadium och tittade på skor. Jag haltade runt och låtsades att jag hade ont i ryggen. I byxlinningen och bakom jackan hade jag stuckit in en gren som på så vis satt fast där bak och vid ett lämpligt tillfälle så böjde jag mig fram så att grenen knäcktes med ett brak varpå jag föll ihop på golvet i ”smärtor”. Pojkarna spelade med och försäljaren höll på att skita på sig av förskräckelse. Ha ha, det var jäkligt roligt, kan varmt rekommenderas!
Haha jag älskar tokiga personer. Kan inte låta bli att tycka lite synd om butiksbiträdet.... så nu gick det överNär mina pojkar var 7och 9 gick vi in på Stadium och tittade på skor. Jag haltade runt och låtsades att jag hade ont i ryggen. I byxlinningen och bakom jackan hade jag stuckit in en gren som på så vis satt fast där bak och vid ett lämpligt tillfälle så böjde jag mig fram så att grenen knäcktes med ett brak varpå jag föll ihop på golvet i ”smärtor”. Pojkarna spelade med och försäljaren höll på att skita på sig av förskräckelse. Ha ha, det var jäkligt roligt, kan varmt rekommenderas!
Krispigt!Incheckning dag 20! Snart är vi ju i mål
Måste byta band idag, det gula må vara riktigt fränt men är inte i närheten så skönt som de andra från Borealis![]()
![]()
Ha ha, ungefär så! Han blev lite snopen när vi bara gick där ifrån lite senare, som ett mirakel, helade av Jesus Kristus.Haha jag älskar tokiga personer. Kan inte låta bli att tycka lite synd om butiksbiträdet.... så nu gick det över.
Köpte du borealisbanden direkt från deras hemsida? Låter som dom är värda en chans. Inte så dyra vad jag kan se.Incheckning dag 20! Snart är vi ju i mål
Måste byta band idag, det gula må vara riktigt fränt men är inte i närheten så skönt som de andra från Borealis![]()
![]()
@StaafenVaknade upp idag och insåg att livet är för kort för att köra OWGMARCH... Not worth it!!![]()
8 dagar sängliggandes med corona fick mig på nya banor.
Idag kör jag en 16622, kan inte bli bättre.
![]()
Var är Batman? Jag är redo!
![]()
Ja exakt, köpte direkt från deras hemsida. Gick på knappt 350kr styck och det är gratis frakt. Sjukt privärt i mina ögon, de håller riktigt hög kvalitet och är mycket sköna. Köpte först två st (blå och orange), men har nu beställt ett till (mörkgrön) bara för att de var så grymma!Köpte du borealisbanden direkt från deras hemsida? Låter som dom är värda en chans. Inte så dyra vad jag kan se.
Weeeeeååååå weeeeeåååå @StaafenVaknade upp idag och insåg att livet är för kort för att köra OWGMARCH... Not worth it!!![]()
![]()
![]()
Den vita är lurig där... Ser ut att kunna sopa mattan med dom andraGAME ON! Alla slaggar så jag kör ett race med maskinerna här hemma!![]()
Då blir det nog en beställning idag. Låter som dom är väldigt prisvärda. Får ju inte använda dom på nästan 2 veckor vilket fall.Ja exakt, köpte direkt från deras hemsida. Gick på knappt 350kr styck och det är gratis frakt. Sjukt privärt i mina ögon, de håller riktigt hög kvalitet och är mycket sköna. Köpte först två st (blå och orange), men har nu beställt ett till (mörkgrön) bara för att de var så grymma!
Enda nackdelen är att det tar ett tag att få hem banden, tog drygt 2 veckor för mig. Men kan verkligen rekommendera dem och tycker du bör ge dem en chans![]()
Låter bra, det gör du helt rätt i! Vilka/vilken förg blir det och till vilken klocka?Då blir det nog en beställning idag. Låter som dom är väldigt prisvärda. Får ju inte använda dom på nästan 2 veckor vilket fall.
Det är till min svarta pelagos. Blir nog grå. Gröna skulle nog kunna funka ganska bra också men det såg inte ut att finnas på lager.Låter bra, det gör du helt rätt i! Vilka/vilken förg blir det och till vilken klocka?![]()
❤Vaknade upp idag och insåg att livet är för kort för att köra OWGMARCH... Not worth it!!![]()
![]()
![]()