Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tyckte att den blev oväntat bra på läder, speciellt vinrött Rios.Hade glömt hur kul SvampBob var och kolla på!
Nu sitter original NATOT på GAARA passarounden!
![]()
Verkligen, snacka om att hela verklighetsuppfattningen ändrades när man började anse 6:30 sovmorgon!Oj! Lyxigt
Det låter som du har bra rutin på det hela. Misstänker att förhandling är mitt nästa kort![]()
I deras förhandlingar så är det helt accepterbart att skrika rakt utVerkligen, snacka om att hela verklighetsuppfattningen ändrades när man började anse 6:30 sovmorgon!
Rutin har jag, men det är långt ifrån synonymt med kontroll.Önskar dig lycka till med kommande förhandlingar. De må se små och oskyldiga ut men är tuffare i sina förhandlingar än de flesta!
I deras förhandlingar så är det helt accepterbart att skrika rakt utSvårt att göra likadant i en vuxen förhandling. Hade dock varit roligt att testa för att se reaktionen
![]()
Skrik rakt ut; ett riktigt vrål. Avsluta med ”du är dum”Det hade ju varit så härligt befriande! Håller på att omförhandla bolånet och kanske ska ta till det tricket på måndag.![]()
Så jävla bra ju!Passade klockrent. Laddade upp med flera band inför OWGM men har endast använt dettaKänner inget behov av att byta. Sjukt bekvämt och passar prima
![]()
Det är gjort av vår eminenta @SpaceAce Ett singlepass m/59.Så jävla bra ju!
Vad är de för band? Vill oxå ha!
Fint väder här i skåne igår och nu snöar det.Dag 20.
Vårdagjämning och allt ser ljusare ut. Snart får man uppleva mer sol, fågelkvitter och hämta ut alla ens klockor.
Fantastiskt att det bara är 11 dagar kvar.
Våren är på ingång!
![]()
Oh, by the way
![]()
”I think I am actually humble. I think I’m much more humble than you would understand.”
Har lite fler bilder kom jag på.
Om bankmannen själv har kids i aktuell ålder så kommer ju igenkänningsfaktorn vara 10000000% och jag kommer få minusränta på bolånet.Skrik rakt ut; ett riktigt vrål. Avsluta med ”du är dum”
Helt rätt! Men, det finns fortfarande risk för några fallgropar i nedförsbackenNu e det nerförsbacke!!!
![]()
När mina pojkar var 7och 9 gick vi in på Stadium och tittade på skor. Jag haltade runt och låtsades att jag hade ont i ryggen. I byxlinningen och bakom jackan hade jag stuckit in en gren som på så vis satt fast där bak och vid ett lämpligt tillfälle så böjde jag mig fram så att grenen knäcktes med ett brak varpå jag föll ihop på golvet i ”smärtor”. Pojkarna spelade med och försäljaren höll på att skita på sig av förskräckelse. Ha ha, det var jäkligt roligt, kan varmt rekommenderas!Om bankmannen själv har kids i aktuell ålder så kommer ju igenkänningsfaktorn vara 10000000% och jag kommer få minusränta på bolånet.![]()
Ha ha, ja lätt å snubbla!Helt rätt! Men, det finns fortfarande risk för några fallgropar i nedförsbacken
![]()