• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
God morgon!
Tredje koppen kaffe och nu är det dags att cykla till affären med småligisterna, lördagsgodis är viktigt.
20210320_083159.jpg
20210320_083520.jpg

Oj! Lyxigt😂
Det låter som du har bra rutin på det hela. Misstänker att förhandling är mitt nästa kort😇
Verkligen, snacka om att hela verklighetsuppfattningen ändrades när man började anse 6:30 sovmorgon!
Rutin har jag, men det är långt ifrån synonymt med kontroll. 😂😂 Önskar dig lycka till med kommande förhandlingar. De må se små och oskyldiga ut men är tuffare i sina förhandlingar än de flesta!

Verkligen, snacka om att hela verklighetsuppfattningen ändrades när man började anse 6:30 sovmorgon!
Rutin har jag, men det är långt ifrån synonymt med kontroll. 😂😂 Önskar dig lycka till med kommande förhandlingar. De må se små och oskyldiga ut men är tuffare i sina förhandlingar än de flesta!
I deras förhandlingar så är det helt accepterbart att skrika rakt ut 😁 Svårt att göra likadant i en vuxen förhandling. Hade dock varit roligt att testa för att se reaktionen 😯

Dag 20.

Vårdagjämning och allt ser ljusare ut. Snart får man uppleva mer sol, fågelkvitter och hämta ut alla ens klockor.
Fantastiskt att det bara är 11 dagar kvar.

Våren är på ingång!

B95ACB63-1422-44F2-B8F3-F4D76485D217.jpeg

Oh, by the way
37F5D619-ECB3-4ECF-BBA8-422BE2865028.jpeg

”I think I am actually humble. I think I’m much more humble than you would understand.”
Fint väder här i skåne igår och nu snöar det.:(

Senast ändrad:
Om bankmannen själv har kids i aktuell ålder så kommer ju igenkänningsfaktorn vara 10000000% och jag kommer få minusränta på bolånet. :D
När mina pojkar var 7och 9 gick vi in på Stadium och tittade på skor. Jag haltade runt och låtsades att jag hade ont i ryggen. I byxlinningen och bakom jackan hade jag stuckit in en gren som på så vis satt fast där bak och vid ett lämpligt tillfälle så böjde jag mig fram så att grenen knäcktes med ett brak varpå jag föll ihop på golvet i ”smärtor”. Pojkarna spelade med och försäljaren höll på att skita på sig av förskräckelse. Ha ha, det var jäkligt roligt, kan varmt rekommenderas!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp