• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
04,21 tyckte lillen att det är passande att gå upp. Pappa kanske inte håller med..
EF54ECE9-2101-446A-8E03-3C1EAB535C62.jpeg

Annonsen togs bort på köp och sälj. Försöker här.
Vann denna idag:

Tänkte köra en auktion, pengarna går till Min Stora Dag, auktionen slutar den 25, 23,59.

Både jag och @Staafen har koll, (tror jag har koll)

Buda på, mer pengar till Min Stora Dag behövs

Skicka pm till mig OCH @Staafen OCH posta i tråden när ni budar.
Jag vill börja denna underbara dag med att påminna om @Göteborgare s auktion.

Dessa är riktigt fina och kostar vanligtvis 199€!

Jag har just nu högsta budet på 500kr.

Screenshot_20210305-092934_Google-01.jpeg

Senast redigerad av en moderator:
IMG_5543 (1).jpeg

Godmorgon Tnr 200729. Klockan invägd matchvikt 77 gram och uppdragen denna lördag som är tillika vårdagjämning. Vid den tiden står solen precis lodrätt över ekvatorn - idag exakt klockan 10.37. Ha,re bra // :pompus:
(Du behöver inte vara perfekt för att vara fantastisk.//Alan Watts)

Senast ändrad:
Helg igen! Idag ska det firas födelsedagar med grillning ute🔥 Både Frugis och hennes sön har fyllt år ☺️
Stjärnan.jpg

Fattar fortfarande inte hur denna magnifika plast/resinpjäs med sina otroligt lättburna underbara färger, lyster och inte minst STJÄRNORNA som ackompanjeras av den mustigt gröna displayen INTE hamnat på tex @Clark Kent ´s eller @burner ´s listor över klockor man fått upp ögonen för och önskar att man har i sin ägo🤩🤪:woot: 🤣
44d7d0dd24435981-.gif

Checkar in för dagen! Känns som att det nu kommit till ett läge där ambivalensen tagit över. 😩 Det är varken svårt eller lätt, kul eller tråkigt, utan bara något som måste göras.

Tur att tråden hjälper till att peppa en framåt!

7BC68A4A-2CD5-4CAD-BD23-615676496C29.jpeg

Senast ändrad:
04,21 tyckte lillen att det är passande att gå upp. Pappa kanske inte håller med..
EF54ECE9-2101-446A-8E03-3C1EAB535C62.jpeg
Kämpa! En annan fick lite sovmorgon (6:30) men har däremot spenderat 20 min till att övertyga sonen om att släppa leksakerna och slå sig ned för frukost.

Det tunga artilleriet fick åka fram sen - sjunga introsången till Paddington och förhandla om diverse aktiviteter EFTER att frukosten blivit uppäten. 😂

Dag 20.

Vårdagjämning och allt ser ljusare ut. Snart får man uppleva mer sol, fågelkvitter och hämta ut alla ens klockor.
Fantastiskt att det bara är 11 dagar kvar.

Våren är på ingång!

B95ACB63-1422-44F2-B8F3-F4D76485D217.jpeg

Oh, by the way
37F5D619-ECB3-4ECF-BBA8-422BE2865028.jpeg

”I think I am actually humble. I think I’m much more humble than you would understand.”

Men forumet kanske gör det😱😜
Kämpa! En annan fick lite sovmorgon (6:30) men har däremot spenderat 20 min till att övertyga sonen om att släppa leksakerna och slå sig ned för frukost.

Det tunga artilleriet fick åka fram sen - sjunga introsången till Paddington och förhandla om diverse aktiviteter EFTER att frukosten blivit uppäten. 😂
Oj! Lyxigt😂
Det låter som du har bra rutin på det hela. Misstänker att förhandling är mitt nästa kort😇

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp