Du gör mig så fruktansvärt sugen på nya Speedy med alla dina bilder. Step dial är verkligen en uppgradering från förraUte på en uppfriskande promenad
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du gör mig så fruktansvärt sugen på nya Speedy med alla dina bilder. Step dial är verkligen en uppgradering från förraUte på en uppfriskande promenad
![]()
Jag har känt mig jäkligt needy på min CW i flera dagar nu så den ligger bra till!Vilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
För mig står Certina Chronolympic Regatta först på tur.
![]()
Troligtvis min gula Chronomat eller nyförvärvet, om den är klar hos urmakaren då.Vilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
![]()
@Derix kallar till presskonferens klockan 14.00. Det kommer presenteras nya restriktioner.
Tavlan på min Aqua Terra är riktigt trevlig, men jag är imponerad att någon öht uppmärksammat detta då mina fotograf-skillz är högst begränsadeDet är många man gillar men några som tilltalat mig lite extra är (utan inbördes ordning med försök till motivering):
@Limeee - Ploprof - Blir inte mer tool watch, har varit sugen på att testa länge men det dräller ju inte av dom.
@North - Enicar - Otroligt vacker tavla i rätt ljus. Klassisk design och jag är lite svag för Enicar-logotypen.
@Filippusmaximus - Breitling - Väldigt tilltalande färgkombination, för mig en klassisk Beitling design utan att bli för mycket.
@Staafen - Movada - Det hjälper nog att bilderna alltid är väldigt bra. Älskar tavla, index, visare. Inte helt såld på boetten men det kanske ändras när jag får testa den.
@Wasabi - JLC Reverso - Hade väldigt svårt för fyrkantiga klockor för något år sedan men nu står både reverso och santos högt på listan av klockar jag vill testa.
@Nissestr - Certina - Den ser otroligt rejäl ut och har en skön retro look. Tycker den känns väl avvägd på något sätt.
@dempha - Omega - Bara älskar den tavlan. Vacker struktur och färg. Framhävs extra bra med brunt läderband.
Lustjaktsmästaren hade givit ännu mer schwung i den lavetten...
Har kommit underfund med att jag absolut behöver testa en SMPc efter att ha sett @Devour och @vonvasknacke bilderVilka klockor här i tråden har ni blivit lite mer intresserade av under resans gång?
Från start var det @Limeee - Proprof, @LESA - TG195 och @Angeli - Halios
EDIT: Skrev fel modell till fel användare först. Korrigerat och korrekt nu
Tillkommande favoriter är @Fliegerchronograph🚁 - CWC, @Mr.Johansson - Tag Heuer, @Staafen - Movado, @burner - Grand Seiko @Filippusmaximus - Breitling.
Samtliga klockor jag låter blicken vila vid några extra sekunder varje gång de dyker upp i tråden. .
![]()
Läderlappen jobbar med förnedring!Lustjaktsmästaren hade givit ännu mer schwung i den lavetten...
![]()
Snygg mod!Vi kör på
![]()
Kommer antingen slänga på min reduced eller morfars gamla Tissot Seastar Seven som är inne på service, kul att få igång den så den kan användas. Arkivbild på Speedyn så jag inte får @Staafen efter migVilken är den första klocka ni kommer att byta till 1:a april?
![]()
Weeeeeååååååå weeeeååååååååå @StaafenDag Tjuuug..... Näe.
![]()
...
![]()
Haha jo det är staafens..
Haha, du gör mig så fruktansvärt sugen på en Ploprof med alla dina bilder!Du gör mig så fruktansvärt sugen på nya Speedy med alla dina bilder. Step dial är verkligen en uppgradering från förra![]()
Dag Tjuuug..... Näe.
![]()
...
![]()