Håller med, alla som kämpar på är verkligen grymma!Kommer sakna den här tråden i april!
Får vi några fler lavetter ikväll eller ska vi köra sammanställningen redan nu?
![]()
Batslaps...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, alla som kämpar på är verkligen grymma!Kommer sakna den här tråden i april!
![]()
territorial pissings känns väl rimligare på en klocka man haft en månad?Antar att @Jeser90 är sugen på att lyssna på The Man Who Sold the World![]()
Till och med det! Coolt.Röd vinyl om jag får be.. Haha. Det stämmergrym platta!
Men i april sätter väl ”Uppsnack inför owgmarch 2022” igång eller...?Håller med, alla som kämpar på är verkligen grymma!Kommer sakna den här tråden i april!
![]()
Sit infirma//Jag älskar batslaps. Välkommen till OWG FAIL kamrater
Den är riktigt bra den där. Om man räknar i mina mått den här månadenVet inte vad som är värst klockan eller kasta skräp?![]()
XX.II
![]()
jo men rätt nöjd ändå...
Haha ja men din är en klass för sigDen är riktigt bra den där. Om man räknar i mina mått den här månaden![]()
Latrin igen. Enkelt översatt "sitt i en firma" men mer formellt "egenföretagare".Sit infirma//![]()
Oj då. Jag som trodde att det var en riktig tavla? Jävla photoshop, jag är för gammal för den här skiten
Det där skulle ju vart en perfekt grej. Att få med @Berns och @Staafen i Nyhetsmorgon med Steffo nästa söndag så dom kunde berätta hur det här galna gänget lyckats samla in över 100k till MSD, för dit kommer viDag 21.
Godmorgon Kamrater!
Sovmorgon, kaffe och snart Nyhetsmorgon på TV4 om 2h.
Undrar vad som hänt under natten? Någon som syndat och hoppat av OWGM? Tycker Steffo kunde uppdatera oss lite om nattens lavetter.
![]()
Oh, by the way
![]()
”Fake news is at an all time high. Where is their apology to me for all of the incorrect stories?”