Jag tar mig friheten att svara så slipper @Berns. Yes det är bara att köpa!
Kör med G-shocktrådens stående ord vetja:In och köp! Försäljningen är redan i full gång.
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tar mig friheten att svara så slipper @Berns. Yes det är bara att köpa!
Kör med G-shocktrådens stående ord vetja:In och köp! Försäljningen är redan i full gång.
Vi ser till att vi fixar det helt enkelt! 9150:- på 11 dagar och en 200 pers blir under 50 spänn per skalle.Vi kan faktiskt klara det vilket vore helt otroligt!
200 lotter = 10000 = lätt över 100k insamlatVi kan faktiskt klara det vilket vore helt otroligt!
Jag tror att en hel del redan köpt men det ska vi klara!200 lotter = 10000 = lätt över 100k insamlat
Klart 100k-gränsen fixasJag tror att en hel del redan köpt men det ska vi klara!
Jag tycker det är kul med med dessa gifs jag.Vi har ca 375 sidor nu i den här tråden men uppskattningsvis är 250 av sidorna endast såna töntiga bilder redan. Så det kanske räcker.
gifsnack.se är det samma som klocksnack.se ?
Härligt!!Jag tycker det är kul med med dessa gifs jag.
Jag har redan provat denna taktik och hittils ger den inte något resultatTänkte sprida ut mina nummer denna vecka och köpa lite sporadiskt fram till fredag. Kör knappast gå sämre än de 3 tidigare dragningarna...
Nää. Det är jag väl mer eller mindre redan införstådd med... Men jag VILL ha casiooakenJag har redan provat denna taktik och hittils ger den inte något resultat
Har inte provat Paragliding men hoppar fallskärm. Rekommenderas starktWow, flyger du paragliding? Det vill jag börja med
Du menar denna här??Nää. Det är jag väl mer eller mindre redan införstådd med... Men jag VILL ha casiooaken
Men som sagt. Inga större förhoppningar. Du ser ju själv att jag köpte 4 nitlotter
EXAKT!! Give it to me...Du menar denna här??
Om du köper ALLA lotter den här veckan så blir den ju dinEXAKT!! Give it to me...
Är det sant?!? Att jag inte tänkte på det. Perfekt ju. Ska bara sms:a låna först...Om du köper ALLA lotter den här veckan så blir den ju din
Ser ut att va en trevlig hoj där bakom?Lite söndagsmek, klockan är givetvis på i vanlig ordning
Du får ge dig på o försöka muta @Berns , det är han som sitter med dom magiska fingrarna i burken på fredagÄr det sant?!? Att jag inte tänkte på det. Perfekt ju. Ska bara sms:a låna först...