Kom igen, det är väl inget, det har alla föräldrar gjort...Jag har snott godis från mitt barn och skyllt på hans mamma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kom igen, det är väl inget, det har alla föräldrar gjort...Jag har snott godis från mitt barn och skyllt på hans mamma.
Eller göra som snittet i denna tråd och köpa 11,53 nya band som nån form av smärtlindring.
Lägg av!
Kan erkänna att jag har kört lädernato på min Seiko. Funkade faktiskt bra...@Limeee är det ingen som har föreslagit lädernato ännu?
Om inte: Gör det, kör lädernato.
Gör det
Kom igen.
Gör det.
Lädernato på Ploppen!
Jag har också ett som jag använder ibland, men alltid nojigt att lägga upp bilder här, svårt att hitta något som är mer universalt ogillat!Kan erkänna att jag har kört lädernato på min Seiko. Funkade faktiskt bra...
#skämskudde
Hahah usch Nato är det värsta jag vet, men kanske borde göra det bara för bildens skull@Limeee är det ingen som har föreslagit lädernato ännu?
Om inte: Gör det, kör lädernato.
Gör det
Kom igen.
Gör det.
Lädernato på Ploppen!
Funderade på att använda en bild på den, men då kan effekten bli FÖR stark.Varför postar du en bild på @Staben s klocka?
Hehe, jag misstänkte PS men blev grundlurad av @Staafen ett par sidor bak. Inte lätt för mig, jag tror jag är lättluradKolla hur ljuset faller på boetten och jämför med skuggorna i bakgrunden. Ganska säker på att det är PS.
Edit: Fast nu blev jag osäker...
Grattis på födelsedagen och hoppas att hummern smakar.Nyss fyllt år nu under OWGM så köper hummer och ostron.
Äsch då, det är 2021, man får vara precis som man vill och ingen kan säga nåt om sakenHaha, jag såg det och stramade genast upp ett hack efter att bilden togs!
Den hår tråden är full av stekare alltså...jag får nöja mig med avslagen cola zero och en arg fruFirar av dag #23 med lite bubblor och jordgubbar!
Helt rätt, hoppas det blev shorts!Har inte kommit iväg än, blir när sambon nattarbete sonen. Funderar starkt på att köra shorts oavsett
Såhär känns det med bilhandlarhäng
Börjar bli mer och mer gnäll i tråden om hur jobbigt å tråkigt det är. Själv har jag inte tröttnat men ska så klar bli kul att få byta. Är mer sugen på att testa lite nytt än att rota i lådan. Det kanske tyder på att man borde sälja av lite Vi får se hur det känns nästa vecka.
Börjar bli bättre från förkylningen, fick testsvar igår kväll som visade att jag inte har covid, fint väder, bara dagar kvar till F1 premiären
@Limeee och @burner , de två gladaste prickarna i tråden. Alltid positiva, det är härligtKan bara hålla med dig, tycker OWGM gått lätt som en plätt! Men förstår varför det går så lätt för dig, den där är ju helt grym och en perfekt OWG-klocka, passar till allt
Nästa år tycker jag vi kör hela året. En månad år lite mesigt ändå.
Får bjuda henne på lite bubblor, det funkar varje gång!Den hår tråden är full av stekare alltså...jag får nöja mig med avslagen cola zero och en arg fru
Sodastreamat kranvatten?Får bjuda henne på lite bubblor, det funkar varje gång!
Ett steg i rätt riktning jämfört med avslagen ColaSodastreamat kranvatten?
Vilken hemsk såpopera är det där som jag förmodligen lagt ned alldeles för mycket tid på i min ungdom? Känner igen dem så väl