• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Hänger i men det blir inte lättare när det trillar in Yemor på löpande band 😬
0E4557B5-477E-413E-B866-8DCAC0CEFD0B.jpeg
 

Jakob Häll

Cartier
Men på rikt angående läder på dykare. Hur många av oss köper en dykare för att dyka med? Vissa men inte många. Dom flesta badar ju inte ens med dykarn utan köper en för att man tycker de är snygga. Visst man kan tycka att de inte passar rent estetiskt men argumentet att de är "fel" och så vidare tycker ja bara är fånigt. Så att man har på läder om man tycker de är snyggt känns som en självklarhet. Har haft det ibland på min certina och tycker de är rätt stiligt. Föredrar dock andra band på lång sikt.
#tröttåtjurig
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Börjar bli mer och mer gnäll i tråden om hur jobbigt å tråkigt det är. Själv har jag inte tröttnat men ska så klar bli kul att få byta. Är mer sugen på att testa lite nytt än att rota i lådan. Det kanske tyder på att man borde sälja av lite 🤔 Vi får se hur det känns nästa vecka.

Börjar bli bättre från förkylningen, fick testsvar igår kväll som visade att jag inte har covid, fint väder, bara dagar kvar till F1 premiären 😍
DSC00705.jpg

Kan bara hålla med dig, tycker OWGM gått lätt som en plätt! Men förstår varför det går så lätt för dig, den där är ju helt grym och en perfekt OWG-klocka, passar till allt😍
@Limeee och @burner , de två gladaste prickarna i tråden. Alltid positiva, det är härligt :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp