• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Bara en vecka kvar nu innan det roliga tar slut 😶!

PXL_20210324_092111928.jpg
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Avstämning gällande tidshållningen efter 24 dygn. Kalibrerade klockan den sista feb vilket innebär att det passerat 24 dagar. Och det visar sig att 58:an på den tiden tappat knappt 6sek. Mao -0,25 spd. Den gången skämtar man inte bort. Riktigt imponerande imho. Finns kvartsur med sämre tidshållning.
43788007-9B7F-438E-A12B-76B17E24584F.jpeg
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Godmorgon alla kämpar. Snart bara sju dagar kvar :)
B41448CF-9EEF-4E87-976B-8FD5E356CDFA.jpeg

DB4CFA80-DA6B-4B96-884A-AF973BD0F9E2.jpeg
Blir lika glad varje gång jag ser dina jobbilder med en G-Shock. Framförallt med Mudman, som trots att jag just nu gärna skulle byta till nåt annat, har växt fram till en keeper för mig. Grymt nöjd med hur den bärs, funktionerna och möjligheten till variation med färgbyte. 🙂
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Blir lika glad varje gång jag ser dina jobbilder med en G-Shock. Framförallt med Mudman, som trots att jag just nu gärna skulle byta till nåt annat, har växt fram till en keeper för mig. Grymt nöjd med hur den bärs, funktionerna och möjligheten till variation med färgbyte. 🙂
Jag håller med! Efter alla G-Shock jag ägt så utkristalliserade sig denna som mest allround med inte för mycket lull lull som aldrig kommer till användning ändå. Jag får kanske skaffa lite nya kläder jag med :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp