Bara en vecka kvar nu innan det roliga tar slut !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men lite gött ska det väl ändå bli när det är över och du får ta på dig SMP:n?Bara en vecka kvar nu innan det roliga tar slut !
SjälvklartParkerad lastbil vid klockfotning .
Blir lika glad varje gång jag ser dina jobbilder med en G-Shock. Framförallt med Mudman, som trots att jag just nu gärna skulle byta till nåt annat, har växt fram till en keeper för mig. Grymt nöjd med hur den bärs, funktionerna och möjligheten till variation med färgbyte.Godmorgon alla kämpar. Snart bara sju dagar kvar
Hur mår du? Hör av digSådär, idag har vi bandet åt rätt håll!
Hur mår du? Hör av dig
Detta klarar du titanrygg!24. En vecka kvar.
Är du ute å åker tjänstedroska idag?Vi hänger med än. Skyddet får sitta på ute bland folk, så här i pandemitider.
Jag håller med! Efter alla G-Shock jag ägt så utkristalliserade sig denna som mest allround med inte för mycket lull lull som aldrig kommer till användning ändå. Jag får kanske skaffa lite nya kläder jag medBlir lika glad varje gång jag ser dina jobbilder med en G-Shock. Framförallt med Mudman, som trots att jag just nu gärna skulle byta till nåt annat, har växt fram till en keeper för mig. Grymt nöjd med hur den bärs, funktionerna och möjligheten till variation med färgbyte.
Fake newsMarsklockan kanske kommer innan april iaf.
Kan vara så med tanke på att det är Postnord som är avsändare av mejlet.Fake news
Är det så att ni har tjockt pannben kanske?Snart målgång...vid tveksamheter, hoppa av
för oss med pannor är detta...just a walk in the park
Men lite gött ska det väl ändå bli när det är över och du får ta på dig SMP:n?