• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Dykarklocka = Sant
Dykarklocka + Läder = Fett med sant
Dykarklocka + Läder + Natoband = Thaaa Shiiiiit!!!!

20210324_125211.jpg

Don't hate the player, hate the game!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Paketet är i status 10. Säger dom
Paketet kommer snart säger dom
Ska aldrig mer köpa något ifrån Åland!

Status 10 är tydligen första processen där de fortfarande inte har lagt till några uppgifter utan bara tagit emot klockan...........
Screenshot_20210324-131825_PostNord.jpg
Mitt har de sagt ska skickas vilken dag som helst i några veckor men nu ska det skickas vilken dag som helst sa de idag. 😄
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jo det ska ju självfallet bli kul! Menade mer att efter OWGM så kryper vi alla tillbaka till våra ordinarie trådar 😢
Aa okej då fattar jag! Kan bara hålla med, denna tråd med den härliga stämningen och det stora engagemanget, det gör nog mars till en av de bästa månaderna! Kommer bli riktigt tomt när det väl är över🙁
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Börjar vankas påsk snart, och självklart måste man ha ett riktigt jävla fult påskljus då 🐣
Men när det väl är dags för påsk, ja då blir det gult gummi på Ploppen såklart😂
474A7F2F-758A-4707-A4FF-6BD77A0F0051.jpeg
Det där kronskyddet är inte att leka med, det skulle man kunna skydda kronjuvelerna i London med.
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Aa okej då fattar jag! Kan bara hålla med, denna tråd med den härliga stämningen och det stora engagemanget, det gör nog mars till en av de bästa månaderna! Kommer bli riktigt tomt när det väl är över🙁
408 sidor på 24 dagar ger 17 sidor/dag. Det ger förstås ett stort tomrum efter sig. Men å andra sidan, är väl bara en pensionär som har tiden att hänga med i den mängden inlägg/dag.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Aa okej då fattar jag! Kan bara hålla med, denna tråd med den härliga stämningen och det stora engagemanget, det gör nog mars till en av de bästa månaderna! Kommer bli riktigt tomt när det väl är över🙁
Det finns faktiskt en tråd där liknade härliga och opretentiösa stämning råder. Majoriteten av deltagarna ligger nånstans mellan 8 och 11 på bifogad vetenskapliga graf.
Med det sagt kommer jag också sakna denna supermysiga tråd när det hela är över 😭
bannermeme.jpg
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Det finns faktiskt en tråd där liknade härliga och opretentiösa stämning råder. Majoriteten av deltagarna ligger nånstans mellan 8 och 11 på bifogad vetenskapliga graf.
Med det sagt kommer jag också sakna denna supermysiga tråd när det hela är över 😭
bannermeme.jpg
Lyfter även fram stämningen i G-shocktråden som är precis lika härlig som här, minus ett par giffar ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp