S
Staafen
Guest
Dykarklocka = Sant
Dykarklocka + Läder = Fett med sant
Dykarklocka + Läder + Natoband = Thaaa Shiiiiit!!!!
Don't hate the player, hate the game!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dykarklocka = Sant
Jag har fått höra av Postnord att den släpps nog nästa vecka sedan 7:e Februari då min klocka anlände till Sverige från GB.Kan vara så med tanke på att det är Postnord som är avsändare av mejlet.
Ska du faila på sluttampen alltså?Marsklockan kanske kommer innan april iaf.
ALDRIG!Ska du faila på sluttampen alltså?
Mitt har de sagt ska skickas vilken dag som helst i några veckor men nu ska det skickas vilken dag som helst sa de idag.Paketet är i status 10. Säger dom
Paketet kommer snart säger dom
Ska aldrig mer köpa något ifrån Åland!
Status 10 är tydligen första processen där de fortfarande inte har lagt till några uppgifter utan bara tagit emot klockan...........
Härligt. Men du har fått betala avgifter åsådär? Eller har det vart som helt tyst från deras sida.Mitt har de sagt ska skickas vilken dag som helst i några veckor men nu ska det skickas vilken dag som helst sa de idag.
Jag betalade för några veckor sedan men efter det blev allt tyst igen.Härligt. Men du har fått betala avgifter åsådär? Eller har det vart som helt tyst från deras sida.
Postnords tips i min fråga var att be avsändaren reklamera försändelsen....
Aa okej då fattar jag! Kan bara hålla med, denna tråd med den härliga stämningen och det stora engagemanget, det gör nog mars till en av de bästa månaderna! Kommer bli riktigt tomt när det väl är överJo det ska ju självfallet bli kul! Menade mer att efter OWGM så kryper vi alla tillbaka till våra ordinarie trådar
Hahah det där sticker nog bra mycket i ögonen på de flesta Och det kanske inte heller var den allra bästa kombon jag sett, men vafan det är ju alltid kul att testaDykarklocka = Sant
Det där kronskyddet är inte att leka med, det skulle man kunna skydda kronjuvelerna i London med.Börjar vankas påsk snart, och självklart måste man ha ett riktigt jävla fult påskljus då
Men när det väl är dags för påsk, ja då blir det gult gummi på Ploppen såklart
Hahaha, håller med dig helt! Men det är inte heller den värsta kombon man settHahah det där sticker nog bra mycket i ögonen på de flesta Och det kanske inte heller var den allra bästa kombon jag sett, men vafan det är ju alltid kul att testa
Nä du, där snackar vi riktigt skydd. Känns som att öppna ett kassaskåp varje gång man ska ändra tid/datumDet där kronskyddet är inte att leka med, det skulle man kunna skydda kronjuvelerna i London med.
Jag förstår!Jag betalade för några veckor sedan men efter det blev allt tyst igen.
408 sidor på 24 dagar ger 17 sidor/dag. Det ger förstås ett stort tomrum efter sig. Men å andra sidan, är väl bara en pensionär som har tiden att hänga med i den mängden inlägg/dag.Aa okej då fattar jag! Kan bara hålla med, denna tråd med den härliga stämningen och det stora engagemanget, det gör nog mars till en av de bästa månaderna! Kommer bli riktigt tomt när det väl är över
Det har du rätt i, kan bli välbehövligt med lite vila efter att ha försökt hänga med i OWGM-tråden408 sidor på 24 dagar ger 17 sidor/dag. Det ger förstås ett stort tomrum efter sig. Men å andra sidan, är väl bara en pensionär som har tiden att hänga med i den mängden inlägg/dag.
Cool! Hur ser den ut på?När jag åkte hem till föräldrarna hade jag bara OWG-klockan med mig...
Kolla in "dykar"-GULen! Skruvad krona och en inbyggd kompass! Har OWG-potential för nästa år. Lite Chronolink-vibbar
Cool! Hur ser den ut på?
Det finns faktiskt en tråd där liknade härliga och opretentiösa stämning råder. Majoriteten av deltagarna ligger nånstans mellan 8 och 11 på bifogad vetenskapliga graf.Aa okej då fattar jag! Kan bara hålla med, denna tråd med den härliga stämningen och det stora engagemanget, det gör nog mars till en av de bästa månaderna! Kommer bli riktigt tomt när det väl är över
Lyfter även fram stämningen i G-shocktråden som är precis lika härlig som här, minus ett par giffarDet finns faktiskt en tråd där liknade härliga och opretentiösa stämning råder. Majoriteten av deltagarna ligger nånstans mellan 8 och 11 på bifogad vetenskapliga graf.
Med det sagt kommer jag också sakna denna supermysiga tråd när det hela är över
Synd att jag inte gillar G-shocks så mycket men vet att du har rättLyfter även fram stämningen i G-shocktråden som är precis lika härlig som här, minus ett par giffar