Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sa ni lädernato?
Kan du pumpa i takt till musiken också med Citroëns luftfjädrar? Wassup homiesThey see me rollin'
Verkar faktiskt vara just detJahapp, var det stora besikningsdagen idag alltså?
Hur gör man här, likar incheckningen, sad för att allt i turneväg ställs in.....Började titta på kommande konsertdatum och inser att man återigen tvingas flytta och ställa in. Surt, såg fram mot att kolla in Fish på Fryshuset men nu ställdes hela Europa-benet av turnén in.
Tar lite paus och checkar in.
Do it!! Den är grym på den länken!Incheckning, funderar på att byta till originallänken men känner mig osäker på om jag orkar...
Överväger faktiskt att sälja den.Do it!! Den är grym på den länken!
But why???? Den kombon är en keeper för mig! Har 3 absoluta favoriter, 104:an är en!Överväger faktiskt att sälja den.
Synd att jag inte gillar G-shocks så mycket men vet att du har rätt
Lycka till! Här blev det blanktVerkar faktiskt vara just det
Är det ett annat ord för...plast?Ingen är perfekt @Von, men försöker få in dig i akrylharts värmen
Får undvika sådana dilemman framöver. Tar responsen positivtHur gör man här, likar incheckningen, sad för att allt i turneväg ställs in.....
104an stannar, den säljs absolut inte. Länken hänger därmed lite löst...But why???? Den kombon är en keeper för mig! Har 3 absoluta favoriter, 104:an är en!
Tycker det där såg bra ut, ploppen verkar ju fixa alla typer av band utan problem
Det är aldrig för sent att ge upp för dina innersta G-shocksbegärÄr det ett annat ord för...plast?
Jag är ledsen, ungefär lika bra som en Calatrava på isofrane
Ja men visst, långt över förväntan tycker jag! Men kommer nog ändå hålla mig till länk och gummi framöverTycker det där såg bra ut, ploppen verkar ju fixa alla typer av band utan problem
Haha jag köper detJag är ledsen, ungefär lika bra som en Calatrava på isofrane
Den stora frågan är väl hur bra den gör sig på musseklockans magnetband? @Jakob Häll kanske kan skicka det till dig?Ja men visst, långt över förväntan tycker jag! Men kommer nog ändå hålla mig till länk och gummi framöver
Incheckning, funderar på att byta till originallänken men känner mig osäker på om jag orkar...
Hahaha det hade varit något! Passar säkert perfekt på Ploppen, för visst måste det bandet också vara 24mm brett?Den stora frågan är väl hur bra den gör sig på musseklockans magnetband? @Jakob Häll kanske kan skicka det till dig?