Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gomorgon världen!! Idag är humöret på topp så idag blir det inga gnälliga inlägg Plugg och besikta bilen står på dagens schema
Ge dom Musse i en vecka så tror ja de skulle bli andra toner
Hahah tyst på dig! Den kommer flyga genom besiktningen.Kan ju bli gnälligt om bilen inte klarar besiktningen
500kr under golvmattan. Det är sen gammalt.Hahah tyst på dig! Den kommer flyga genom besiktningen.
Jag röstar också för att behålla denna eller få en annan snygg banner när man klarat månaden Hoppas admin är med på det tågetTanken finns men det beror lite på hur admin ställer sig till det. Vi jobbar på det iaf.
För att det inte ska bli några missförstånd så kommer jag definitivt hänga kvar här till 1/4 men vem vet vad som händer efter... blir det till att kränga av alla andra klockor!!!Jag är också med!!! Det lunkar på mot april men jag börjar fundera på om man ska fortsätta med Rangemannen som owg
1/4För att det inte ska bli några missförstånd så kommersa definitivt hänga kvar här till 1/4 men vem vet vad som händer efter...
Jag åt fiskpinnar och makaroner igår. Tyvärr tog jag inga bilder men det var ganska gott även om makaronerna inte blev helt hundra. Är förresten fiskpinnar havets motsvarighet till vandrande pinnar?En vanlig sketen veckodag och det är inte ens min födelsedag längre men vad gör det? 18 grader och sol med havets läckerheter!
Börjar med shrimp cocktail och ostron.
Stay tuned!
Parkerad lastbil vid klockfotning .Ute på hemligt uppdrag med firmalastbilen
Passerar några hundra meter hemifrån... Man kanske skulle skita i att åka tillbaks till jobbet??