• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Efter mycket velande så är man nu anmäld. Lyckades dock stava fel till Certina. :bag:

Screenshot_20210226-191819_Opera.jpg

20210226_144523-01.jpeg
Hinner du få fram en Certain Waterking till måndag ?

Nähäpp.... armbandssoluret hann inte komma från det tyska landet....
2A159-24-10-haupt.jpg

Kanske det får bli den Geckota K-01 Flieger som kom från tratten idag, stor o tung, eller en G-shock, stor o lätt ? Fast då måste jag klura ut hur f-n man ställer tiden...:arghh: Den klocka det blir kommer nog utsättas för en hel del. Inte mycket deskdiving här.

IMG_8412.JPG

2A159-24-10-haupt.jpg

Kanske det får bli den Geckota K-01 Flieger som kom från tratten idag, stor o tung, eller en G-shock, stor o lätt ? Fast då måste jag klura ut hur f-n man ställer tiden...:arghh: Den klocka det blir kommer nog utsättas för en hel del. Inte mycket deskdiving här.

IMG_8412.JPG
Varför är de där en fråga? Klart du ska ta den gröna musse pigg-klockan. 😍 Den känns som en klockren (HA!) följeslagare under mars. Jobbig som fan men ändå rätt charmig! ;) 🤪

Varför är de där en fråga? Klart du ska ta den gröna musse pigg-klockan. 😍 Den känns som en klockren (HA!) följeslagare under mars. Jobbig som fan men ändå rätt charmig! ;) 🤪
Den har ett fantastiskt obekvämt magnetarmband som inte alls passar min handled. Skulle inte stå ut en dag ens. Tror inte den skulle överleva en månad heller. Synd att diskvalificera sig från början. :chicken: Intresserad ?

2A159-24-10-haupt.jpg

IMG_8412.JPG

Kolla den här Youtubern, han har instruktionsvideos till dom flesta G-Shocks.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp