Hinner du få fram en Certain Waterking till måndag ?Efter mycket velande så är man nu anmäld. Lyckades dock stava fel till Certina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hinner du få fram en Certain Waterking till måndag ?Efter mycket velande så är man nu anmäld. Lyckades dock stava fel till Certina.
Haha! Det här blev genast en större utmaning än vad jag hade tänkt mig.Hinner du få fram en Certain Waterking till måndag ?
Det är på gång! Det är tyvärr inte jag som fixar men bäste @Hook håller på.
Tanken från början var att alla skulle få en den 1/3 så detta blev en bonus.
Inte omöjligt att den blir den! Men om inte jag fått allt om bakfoten så verkar man ju få byta band på klockan och då kanske SKX:en är ett mer mångsidigt val? Men å andra sidan, varför göra det lätt?Kul att du ska vara med! Jag röstar för att du kör på Squalen, såvitt jag vet är det bara en annan som kör Squale i mars
Att göra det lätt för sig är för fegisarInte omöjligt att den blir den! Men om inte jag fått allt om bakfoten så verkar man ju få byta band på klockan och då kanske SKX:en är ett mer mångsidigt val? Men å andra sidan, varför göra det lätt?
Jag tänkte att nu har det slagit slint, ge bort Suben efter OWGM! Hur som, stil på dig! Generöst24st kvar på typ två dygn, det fixar vi!
Klarar vi 200st kommer jag att ge bort min OWG-Seiko till någon som klarar hela månaden.
Har en junior här hemma som vill spela en A-lagsmatch!
Aros (junior), min 8-åring, ville också vara med i OWG med sin GUL. Han prioriterar bort sin smartwatch han ärvt av mamman, bara en sån sak!
Han slängde in en hunka också
Missade att skriva det men junior är uppskriven!Har en junior här hemma som vill spela en A-lagsmatch!
Aros (junior), min 8-åring, ville också vara med i OWG med sin GUL. Han prioriterar bort sin smartwatch han ärvt av mamman, bara en sån sak!
Han slängde in en hunka också
Varför är de där en fråga? Klart du ska ta den gröna musse pigg-klockan. Den känns som en klockren (HA!) följeslagare under mars. Jobbig som fan men ändå rätt charmig!Nähäpp.... armbandssoluret hann inte komma från det tyska landet....
Kanske det får bli den Geckota K-01 Flieger som kom från tratten idag, stor o tung, eller en G-shock, stor o lätt ? Fast då måste jag klura ut hur f-n man ställer tiden... Den klocka det blir kommer nog utsättas för en hel del. Inte mycket deskdiving här.
Den har ett fantastiskt obekvämt magnetarmband som inte alls passar min handled. Skulle inte stå ut en dag ens. Tror inte den skulle överleva en månad heller. Synd att diskvalificera sig från början. Intresserad ?Varför är de där en fråga? Klart du ska ta den gröna musse pigg-klockan. Den känns som en klockren (HA!) följeslagare under mars. Jobbig som fan men ändå rätt charmig!
Precis, fria byten med band! Nä varför göra det lätt, utmana dig själv lite vet jaInte omöjligt att den blir den! Men om inte jag fått allt om bakfoten så verkar man ju få byta band på klockan och då kanske SKX:en är ett mer mångsidigt val? Men å andra sidan, varför göra det lätt?
Nähäpp.... armbandssoluret hann inte komma från det tyska landet....
Kanske det får bli den Geckota K-01 Flieger som kom från tratten idag, stor o tung, eller en G-shock, stor o lätt ? Fast då måste jag klura ut hur f-n man ställer tiden... Den klocka det blir kommer nog utsättas för en hel del. Inte mycket deskdiving här.
OK, thxKolla den här Youtubern, han har instruktionsvideos till dom flesta G-Shocks.
Den klockan hoppas man få se på K&S i april!Jag är med, med min musse pigg tank!
Helt rätt, ska gå igenom hela samlingen nu på 48 timmarTredje klockbytet ikväll, bäst att köööra hela vägen in i kaklet medans man kan!
Tid, man har för lite tid!Helt rätt, ska gå igenom hela samlingen nu på 48 timmar
Heelt rätt! Är också inne på min tredje för dagen! Får passa på nu medan man kan bära något under 50mmTredje klockbytet ikväll, bäst att köööra hela vägen in i kaklet medans man kan!
Det kommer bli tufft med din gigant!Heelt rätt! Är också inne på min tredje för dagen! Får passa på nu medan man kan bära något under 50mm
Blåser dåligt kväll jag vet inte om jag vågar utsätta mig för sådan tortyrBlåser det hos dig @MrGranberg? Dags för OWG!