• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ha ha! Det är nog därför jag fastnade för BB58’an. Hur var det man sa? ”Stora fötter, klena handleder”?! 😘
Började fundera om du var utskickad som spion hit. 😳
IMG_20210226_151357.jpg

Så fort jag såg detta fina initiativ visste jag att jag skulle delta! Ett otroligt engagemang av @Berns och @Staafen, riktigt fina priser från generösa partners och en riktigt härlig stämning. Kan detta vara KS trevligaste tråd?! :)

Kommer anmäla mig i helgen, men måste först ta ett knepigt beslut. Har lyckats smalna av valet till någon av dessa. TROR att jag står mellan SKX013 och min Garmin Instinct (pga logga höjdmeter och puls). Ahhh, beslut kommer tas i elfte timmen.

tempImageHFRui7.jpg

Så fort jag såg detta fina initiativ visste jag att jag skulle delta! Ett otroligt engagemang av @Berns och @Staafen, riktigt fina priser från generösa partners och en riktigt härlig stämning. Kan detta vara KS trevligaste tråd?! :)

Kommer anmäla mig i helgen, men måste först ta ett knepigt beslut. Har lyckats smalna av valet till någon av dessa. TROR att jag står mellan SKX013 och min Garmin Instinct (pga logga höjdmeter och puls). Ahhh, beslut kommer tas i elfte timmen.

tempImageHFRui7.jpg
Kul att du ska vara med! Jag röstar för att du kör på Squalen, såvitt jag vet är det bara en annan som kör Squale i mars😁

Har en junior här hemma som vill spela en A-lagsmatch!
Aros (junior), min 8-åring, ville också vara med i OWG med sin GUL. Han prioriterar bort sin smartwatch han ärvt av mamman, bara en sån sak!🙂
Han slängde in en hunka också 👍🏻
FAA761AA-2BB2-4FCF-93C0-507B47069462.jpeg
92260B43-BAEF-4078-B36B-68E93A11996F.jpeg
DF9CCA86-2CF8-46A8-BD21-ADA220972C1C.jpeg

Man blir så glad och stolt över uppslutning så det fick bli en gåva som motsvarar mitt ref nummer (SPB143) som kommer vara på handleden i 31 dagar. Jag ska klara det, jag är inte rädd!
Det är ju ändå lönehelg och någon krogrunda blir det ju inte så då kanske några kronor till kan göra någons dag än lite mer speciell

Skål (oavsett dryck) och rotera klockor så in i skogen i två dagar för på måndag bär det av 😃

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp