Ha ha! Det är nog därför jag fastnade för BB58’an. Hur var det man sa? ”Stora fötter, klena handleder”?!Hahah härlig bild! Du såg ut att ha rätt taniga handleder på den tiden, tur de har växt till sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ha ha! Det är nog därför jag fastnade för BB58’an. Hur var det man sa? ”Stora fötter, klena handleder”?!Hahah härlig bild! Du såg ut att ha rätt taniga handleder på den tiden, tur de har växt till sig
Började fundera om du var utskickad som spion hit.Ha ha! Det är nog därför jag fastnade för BB58’an. Hur var det man sa? ”Stora fötter, klena handleder”?!
@Stoffe-Sebbe är ute på span och håller ett öga på dig, så att du inte fuskar under OWG March 👁Började fundera om du var utskickad som spion hit.
Kul att du ska vara med! Jag röstar för att du kör på Squalen, såvitt jag vet är det bara en annan som kör Squale i marsSå fort jag såg detta fina initiativ visste jag att jag skulle delta! Ett otroligt engagemang av @Berns och @Staafen, riktigt fina priser från generösa partners och en riktigt härlig stämning. Kan detta vara KS trevligaste tråd?!
Kommer anmäla mig i helgen, men måste först ta ett knepigt beslut. Har lyckats smalna av valet till någon av dessa. TROR att jag står mellan SKX013 och min Garmin Instinct (pga logga höjdmeter och puls). Ahhh, beslut kommer tas i elfte timmen.
Ha ha! Väldigt lik, kanske en av mina kusiner som dräller runt?!Började fundera om du var utskickad som spion hit.
@Stoffe-Sebbe är ute på span och håller ett öga på dig, så att du inte fuskar under OWG March 👁
AP 11:59?
Jag tycker att du ska byta!-Funderar på att byta till denna men risken för att få abstinens redan under första dagen är för stor
Gillar att du i G-Shocktråden hetsar till köp medan du här hetsar till säljVad kul att ni postar lite bilder på vad som kommer att ligga ute till försäljning 1:a april. Jag är lite sugen på att testa Panerai, det verkar finnas några att välja mellan
Jag tycker att du ska byta!
Braaa där!-Haha! Jag känner mig nervös Men det är i alla fall mer befogat att falla tidigt och få lavetten med dotterns Casio på armen än med Speedy.
Jag byter till: LA20WH8A
Jag trodde hela grejen med det här va att kunna posta en massa läckra bilder på en klocka man tänkt sälja, för att göra folk köpsugnaVad kul att ni postar lite bilder på vad som kommer att ligga ute till försäljning 1:a april. Jag är lite sugen på att testa Panerai, det verkar finnas några att välja mellan