Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har dom gjort en ny version av @Staben 's klocka med tre tavlor. Praktiskt.Jag verkar ha den gröna OWG-stämpeln kvar. Kul för mig! Då kan jag lägga upp en sådan här bild bara för att retas eller får man en till lavett då
Alltid lika kul på morgonen att ta det ”självklara valet”
Har som sagt inte uteslutit det, just nu sitter den på. Laddar med en kaffe inför dusch och rakning. Sedan åker kostymen på. Får känna av då hur det känns. Färgmässigt tror jag dock min svarta gör sig helt ok. Hade varit mer ”fel” med den blå imho.Jag hade utan att tveka burit en BB58a till kostym om jag ägt en (BB58 alltså...). Jag jobbar som regel i kostym eller udda kavaj och har länge varit sugen på att någon gång ha en BB58 som i så fall skulle få vara med i alla sammanhang. Men det finns ju olika skolor såklart.
Ohhh ja Fyra nya nu under Mars.Sista fredagen i mars! Igår köptes en efterlängtad dressare, även om Ploppen självklart också fungerar som dressare Så OWGM har blivit en dyr månad för min del. Började månaden med 3 klockor, och lär ha 5 i slutet av mars (4 köp & 2 försäljningar). Någon mer köpt många klockor i mars och börjar bli sugen på att få testa dem?
”Klockfastande” i mars, host host. Trillar in klockor på löpande band Men vi har åtminstone varit en klocka trogen i marsOhhh ja Fyra nya nu under Mars.
Två inköp som ligger och väntar.Sista fredagen i mars! Igår köptes en efterlängtad dressare, även om Ploppen självklart också fungerar som dressare Så OWGM har blivit en dyr månad för min del. Började månaden med 3 klockor, och lär ha 5 i slutet av mars (4 köp & 2 försäljningar). Någon mer köpt många klockor i mars och börjar bli sugen på att få testa dem?
Givetvis handlar det främst om hur du känner. Tänkte mest ut vett&etikett-perspektiv och huruvida den fungerar till kostym.Har som sagt inte uteslutit det, just nu sitter den på. Laddar med en kaffe inför dusch och rakning. Sedan åker kostymen på. Får känna av då hur det känns. Färgmässigt tror jag dock min svarta gör sig helt ok. Hade varit mer ”fel” med den blå imho.
känner jag dessutom min släkt rätt lär det vara värre ”vett&etikett” fel än att jag skulle bära en dykarklocka... Men det handlar nog mer om hur jag personligen tycker känslan blir
Gummi på dressaren då?Sista fredagen i mars! Igår köptes en efterlängtad dressare, även om Ploppen självklart också fungerar som dressare Så OWGM har blivit en dyr månad för min del. Började månaden med 3 klockor, och lär ha 5 i slutet av mars (4 köp & 2 försäljningar). Någon mer köpt många klockor i mars och börjar bli sugen på att få testa dem?
Hahah ja men det tänker jag blir bra va? Läder på Ploppen och ett isofrane på dressaren! Blir nog grymt snyggt när gummit är tjockare än klockan självGummi på dressaren då?
Har köpt massor... mest vintagemögel.