• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då var d 5 dar kvar
F548C1E8-97F4-45F7-9890-1DF812518038.jpeg

Jag minns ärligt talat inte vad vi sagt och hur det varit tidigare år men har för mig att man är ute om man säljer den. Man kan ju inte vara OWG utan en klocka. Undantag var några dagar i början om den ännu inte kommit eller vid reparation om jag minns rätt. @Berns
Japp, man åker ut. Vi hade ett undantag första året där man fick bära en Daniel Wellington om man sålde sin owg-klocka om man ville klara sig kvar.
Men per definition så är man ju inte OWG utan W så att säga.

Råka måla om den så kanske den får bo kvar i garaget nästa år ;)
Sen är det ju lite så att man inte ska väcka den björnfrun som sover, för då kanske klockorna får stryk😬
Med tanke på med vilken frenesi hon försvarade den innan jul förra året när jag föreslog att vi skulle skicka den på tippen vågar jag inte ta upp ämnet igen på ett par år. Den får bo på någon utsatt plats även den här sommaren så jag, med lite tur, kan skylla på barnen när den går sönder. Baksidan kan vara att om den går sönder kommer hon hemsläpandes på nått ännu värre till nästa jul 😳😱😳😱🤯🤯🤯

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp