Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu har du ögonen på dig så daglig uppdatering morgon och kväll fram till onsdag natt.Ok då gör vi så
Betalning blir ändå i början av april så inga problem
Puh.....
Nu har du ögonen på dig så daglig uppdatering morgon och kväll fram till onsdag natt.
Men det är väl inga problem...eller?
NäråMen det är väl inga problem...eller?
Nu har du ögonen på dig så daglig uppdatering morgon och kväll fram till onsdag natt.
Klocksnackers motsvarighet till frigång med fotboja
DefinitionsfrågaSkulle du säga att du har gröna fingrar?
Uuuh, gråzon!
Definitionsfråga
Börjar ana en uggla på mossan här alltså.. Och av någon outredd anledning är @Staafen inblandad igen
Vi älskar fakta i denna tråd
Skulle säga att vi älskar extremt lösa antaganden på extremt lite bevisDu menar kanske angiveri ?
BYE BYE!Den är ännu obetald och fortfarande i min ägo/besittning
Men du kanske provade en?Var nära att trilla dit - passerade precis Sjöbeckens Ur och kände väldigt ett starkt behov av att köpa en GS och sätta på handleden
Men det blev inget
Jag ville!!Men du kanske provade en?
Grattis! Jag har ett par olika Molequin band till min FOIS och kan verkligen rekommendera dem.Blev lite nytt idag också! En Omega Fois, passade på att knipa en innan de rusar i pris. Tips på exklusiva band och länkar som passar 19mm? Har koll på Forstner och Uncle Seiko. Något original från Omega som kanske passar? Vilket nato tycker ni att man ska använda tills länken från Forstner kommer?