• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Dag 27
Det tog cirka tre veckor i mitt fall innan det slutade locka med klockbyten, men nu känns det fullständigt självklart att bara köra den här. Med det sagt är jag ändå helt på det klara med att häkta på mig en av de andra gamlingarna redan tidigt på skärtorsdagens morgon. Och vi är inte i mål än, men det känns som Nivadan kommer klara ökenmånaden med bravur.

9FBD2696-6F12-4F32-8A17-1EBFF019841D.jpeg

Dagens andra incheck. 58:an har fått vila sedan fm då jag gav mig ut för en heldag med motorsåg, fyrhjuling och en hel del jävlaranamma!! Har röjt och kört en sjuhelvetes massa ris och mindre träd. Så nu är jag så värd en liten Davidoff innan dusch och middag. Vet inte vad folk gnäller om vädret för?? Vi har haft solsken och runt 10-15c hela dagen, alldeles blå himmel.Riktigt nöjd med både dagens resultat och min egen insats.

6C6260EE-53C7-4B2A-8163-7E1C10881248.jpeg
2893DD8F-7D1D-4C59-9BFE-4D6EEBC992FE.jpeg

Det här var kul!

Lyckades få på Min Stora Dag ambassadören och tillika en av Sveriges främsta alpinister Robin Trygg att testa det horologiska underverket med Donald Trump som jag använder till vardags under mars månad.
(Faktiskt första gången den lämnat min arm under OWGM men det kändes som ett bra tillfälle att tillfälligt låna ut den)
8EBCCCE0-8E32-46E8-8419-B2BDB08BF001.jpeg

Robin hade faktiskt tidigare uppmärksammat OWGM tidigare och efter att jag förklarat upplägget lite utförligare så beundrade han @Berns och @Staafen jobb och allas bidrag och ansträngningar till Min Stora Dag och hälsade till alla att hålla ut de få dagar som är kvar av mars.

Han var dock tveksam om min klocka skulle kunna klarat av att följa med till Mt Everest...

8023B4BD-DA85-42A2-858E-D1162944B67D.jpeg

Här är lite mer info om Robin och hans samarbete med Min Stora Dag:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp