Är det pannor som vikt ner sig??Håller med. Det är uppenbart lite mer ryggrad i @Danne.l än Pannorna som viker sig till höger och vänster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det pannor som vikt ner sig??Håller med. Det är uppenbart lite mer ryggrad i @Danne.l än Pannorna som viker sig till höger och vänster.
Kan man säga. Det var en panerista som gick under radarn med 2 olika pannor på armen tills det uppdagades av någon skarpsynt OWG-hök!Är det pannor som vikt ner sig??
Tack! Det är resultatet av Brexit och Tiktox oförmåga att leverera..;@Danne.l 's Rangeman har fått så jäkla snygg patina den här månaden!!
I läder så klartDykdräkt?
Märkligt det där, beställde från UK i söndags, levererad hem tisdag vid 10:00 av DHL.Tack! Det är resultatet av Brexit och Tiktox oförmåga att leverera..;
Jag tror att det är royal mail som slarvat bort försändelsen men att tiktox inte svarar på mejl gör inte saken bättre.Märkligt det där, beställde från UK i söndags, levererad hem tisdag vid 10:00 av DHL.
UPS ser ut att leverera på onsdagNågon som har en klocka på ingång till april?
Han är ute men väntar på en fin röd banner bara.@Eqn är du en fuskare???
Koka lite till mig med, jag skyndar mig på!
Lite gott "koke" kaffe satt fint på förmiddagen. Kollade till...
det här gänget även under promenaden. Ha,re gott det är ju sommar nu ! //
Vad fan! Jag har väntat på mina grejer en månad nu och vet inte hur länge till jag ska det.Märkligt det där, beställde från UK i söndags, levererad hem tisdag vid 10:00 av DHL.
Puh, det där var lite farligt ! Sitter liksom i ryggmärgen att har man ställt en klocka så tar man den på sig. Beundrade Breitlings AR när jag hade ställt om den och det var riktigt nära att den åkte på. Men jag klarade detDag 28... äntligen lite klockpyssel ställer om allt som går på batteri.