Det måste vara fake news, bara kronografer på bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det måste vara fake news, bara kronografer på bilden
Det kan vara fake news ja.Det måste vara fake news, bara kronografer på bilden
Kom ihåg, det är aldrig för sent att ge upp!!Bara resten kvar nu.
Kom ihåg, det är aldrig för sent att ge upp!!
The Lemon Rake! Har forumet fått en egen nordisk stilikon?Nej nej, här sviktas det inget! Dåligt uppkopplad bara Ploppen leverade utanpå skjortan och drog stor uppmärksamhet under gårkvällen! Vissa var mer intresserade än andra kan man säga (flera tänkte nog att ”nu har det spårat för honom”)
Det är sommartid kompis!
Jag vet, bilden är från tidigare under morgonen. Varit vaken sedan 0715 sommar tidDet är sommartid kompis!
Aha ! Ja den där herr @Staafen är ju en skum typ. Ryktena säger att han ibland har en konstig dräkt på sig och smyger omkring bland "horologium publicanus" //
Aha ! Ja den där herr Staafen är ju en skum typ. Ryktena säger att han ibland har en konstig dräkt på sig och smyger omkring bland "horologium publicanus" //
Det var roligt att få vinna! Jag missade dragning i fredags pga. jobbet och fick se den nu istället.Jag har lite vinster att skicka ut. Skulle @Nissestr, @ThomasP, @martaSM30 och @Von kunna dra ett PM till mig med era adresser?
Stort grattis igen!
Perfekt. En av vinsterna i OWG 2022 lotteri. //Snart kommer det tydligen en fotobok med titeln ” @Staafen - med läder och lavetter”
Att du haft på dig den där mer än en dag är ofattbart, du är ju en vinnare helt klartHej tråden!
Är det ok att skita i att ställa om till sommartid om det snöat 5cm under natten? Vi hade 13 grader varmt och planterade en massa vårblommor igår...
PS. Det är bara multibandsynken som inte funkade inatt. DS.
PS2. Det är inte killen på bilden som har skrivit brevet. DS.
Inte helt olik en Panna...Att du haft på dig den där mer än en dag är ofattbart, du är ju en vinnare helt klart
Kommer även ta fram en egen klädlinje. Jag tänker högt nu men läder?Snart kommer det tydligen en fotobok med titeln ” @Staafen - med läder och lavetter”
Jag bestämde mig för att reseta min känsla kring klockor kring årsskiftet för att det enda jag kunde tänka mig var 36mm eller mindre helst i ädelmetall...Att du haft på dig den där mer än en dag är ofattbart, du är ju en vinnare helt klart
Håller med. Det är uppenbart lite mer ryggrad i @Danne.l än Pannorna som viker sig till höger och vänster.Att du haft på dig den där mer än en dag är ofattbart, du är ju en vinnare helt klart
Dykdräkt?Kommer även ta fram en egen klädlinje. Jag tänker högt nu men läder?