Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra söndag!Alltid gött när man har ett bortglömt presentkort som måste användas. Trerätters till lunch
Det är ju betydligt fler Subar som åkt ut än Panerai, för mig var valet självklart@Compiss tror jag fegar nästa år och kör på subben jag med...
Yes, på måndag får man byta klocka.Kämpar på, inte så mycket med klockan att göra egentligen men skitsamma Tur det är måndag snart!
Du ska ju köra Musse-Rolex nästa år.Det är ju betydligt fler Subar som åkt ut än Panerai, för mig var valet självklart
Absolut, problemet i år var bara att han ska servas och jag hade inte gjort det i tidDu ska ju köra Musse-Rolex nästa år.
Panerai sub självklart, lite mer versatil och sjukt lätt och smidig i jämförelse med 422Det är ju betydligt fler Subar som åkt ut än Panerai, för mig var valet självklart
Ok, jag backar och erkänner att jag hade fel. Nu vänder vi blad. Förlåt kompisPanerai sub självklart, lite mer versatil och sjukt lätt och smidig i jämförelse med 422
Ursäkten godtagen <3Ok, jag backar och erkänner att jag hade fel. Nu vänder vi blad. Förlåt kompis
Yes, på måndag får man byta klocka.
Ursäkten godtagen <3
Måste var norskan för jag förstår ingenting av det därPanerai: 7 startet, og kun 4 gjenstår. 43% OWGFAIL
Rolex: 32 startet, og 21 gjenstår. 34% OWGFAIL
Konklusjon: Rolex har en langt høyere suksessprosent enn Panerai.
DHL betalade min moms automatiskt och la på en liten avgift på det. Det gjorde så att paketet kom på ett par dagar.Vad fan! Jag har väntat på mina grejer en månad nu och vet inte hur länge till jag ska det.
Vilket väder! Åker upp på torsdag, hoppas på strålande sol och bra temp!Bättre skidväder idag. Tudorn följde med men orkade inte fota den på fjället
Va ?Yes, på måndag får man byta klocka.
Råkade just bli ett 5e köp för Mars.....Någon som har en klocka på ingång till april?
Skojade bara så gör det inte!
Ja, perfekta förhållanden idag, runt nollan och nästan vindstilla. Kommit några cm snö i natt så trevligt före. Åker också upp nästa vecka så hoppas vädret håller i sigVilket väder! Åker upp på torsdag, hoppas på strålande sol och bra temp!