Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lejonfrulle, det är fint skitDag 28.
Startar dagen med en stabil frukost.
Väldigt generös gåva @roosterman !Redan fått @Agnby⌚ 's adress
Om man inte har vunnit något. Kan du lösa det också...Nu tror jag att alla vinnarna har fått information om hur de ska göra av mig eller @Staafen
Om det är någon som vunnit med inte fått sin vinst i någon av lotterierna så kontakta mig så löser jag allt.
Allt är väl egentligen en prisfråga?Om man inte har vunnit något. Kan du lösa det också...
Alla med grön skyllt har ju fortfarande chansen att vinna klockan från Malm Watches.Om man inte har vunnit något. Kan du lösa det också...
Så jag också tänkerAllt är väl egentligen en prisfråga?
Försök inte släta över att du ”kan lösa allt”Alla med grön skyllt har ju fortfarande chansen att vinna klockan från Malm Watches.
Attans, tänkte inte på den möjlighetenSsch Jag ser fram emot folk som drar fram sina andra klockor 23:01 sista mars, lägger upp bilder och misslyckas med utmaningen
Nej nej, här sviktas det inget! Dåligt uppkopplad bara Ploppen leverade utanpå skjortan och drog stor uppmärksamhet under gårkvällen! Vissa var mer intresserade än andra kan man säga (flera tänkte nog att ”nu har det spårat för honom”)Blev orolig att du hade sviktat igår, skönt att se att ploppen är still in the game! Helt klart utanpå. Med den har du stigit över alla etikettregler!
Redan fixat
Men... det är ju chronografer på omslaget .De 999 dykarna är säkert på övriga sidor i boken. Författaren har tydligen inte vaknat ännu efter smällen från Batman!