• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Checkar in med en kaffe och ett bandbyte på G. Kommer avsluta detta på originalläder😊
IMG_20210328_084039.jpg

8701745C-CC12-4116-A3C3-8184FB1941B1.jpeg

Godmorgon Tnr 280751,nej nej nej ! 280851. Tokeri genomfört. Flytta fram en timma för att det är sommar. Va, tre plusgrader ute och mulet.Inte sommar för mig.
Ha,re bra// :pompus: (Nalle Puh: Vilken dag är det? Nasse: Det är idag. Nalle Puh: Det är min favoritdag.”//;))

Senast ändrad:
Ja, som den vaksamma kan se har jag heeeelt glömt att ställa fram klockan. Var relativt nöjd med mig själv som tog sovmorgon men vaknade pigg och utvilad 07:40. Nu blev jag genast lite mindre nöjd med mig själv och situationen. Men bara gilla läget. Gjorde en sista avstämning på gången nu. Tappat runt -7sek på 28 dygn. Det är jag mer än nöjd med.
F37DAE17-D124-4CE8-8FAF-F91D0D6A6702.jpeg

Blev orolig att du hade sviktat igår, skönt att se att ploppen är still in the game! Helt klart utanpå. Med den har du stigit över alla etikettregler!
Nej nej, här sviktas det inget! Dåligt uppkopplad bara😅 Ploppen leverade utanpå skjortan och drog stor uppmärksamhet under gårkvällen! Vissa var mer intresserade än andra kan man säga (flera tänkte nog att ”nu har det spårat för honom”)😂

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp