Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slaktad falukorv med riven ost och senapsgegga. Kulinariskt värre.Va fan är det där i formen?
Kul att se en Saab! Fortfarande irri över deras kk!!Ja jäklar, det fanns en blå bil under det gråa och den fick på lite somrisar oxå
Samma här. Älskar 6306an. Men vill mest kräkas på den nu.
Mycket bil för pengarna Mer pengar till G-ShocksKul att se en Saab! Fortfarande irri över deras kk!!
2007 anniversary edition?Ja jäklar, det fanns en blå bil under det gråa och den fick på lite somrisar oxå
Aj då, kan det bli så illa med en Rangeman? Jag som saknar min...Är så jädra trött på den här klockan så jag var på vippen att köpa fyra nya klockor igår
2008 med samma specar som anniversaryn2007 anniversary edition?
DHL betalade min moms automatiskt och la på en liten avgift på det. Det gjorde så att paketet kom på ett par dagar.
Å fan, visste inte att den möjligheten fanns annars hade jag också valt ett snabbare alternativ.Samma här, lätt värt!
Avnjuter en fransk cider med pommes och köttbit. Är det söndag så är det!
Ingen rast ingen ro broder! Tack för service kompisde e då fan....måste jobba en söndag...
Okej! Fint ska det va2008 med samma specar som anniversaryn
Ska vi ta varannan på listan och gå igenom deras inlägg?Med tanke på hur få som postar i tråden så är nog den realistiska statistiken den motsatta! Dvs 28% kvar och resterande smiskade av lädermuppen
Så du knep den! Jag hade denna på bevakning men missade att bjuda haha. Grattis!Rapporterar in! Himlen påminner om tavlan på belöningen som jag köpte till mig själv för att ha klarat detta
Jag misstänker också ett stort mörkertal. Kanske antalet lottköpare kan vara en bättre indikation på hur många som faktiskt är kvar i utmaningen?Med tanke på hur få som postar i tråden så är nog den realistiska statistiken den motsatta! Dvs 28% kvar och resterande smiskade av lädermuppen
Tack, gillar inte gamla guldklockor generellt men tyckte att urtavlan var så jäkla cool! Jag kan säga till om vi inte klickarSå du knep den! Jag hade denna på bevakning men missade att bjuda haha. Grattis!
Till nästa år bör vi nog införa någon form av krav på incheckning även om det kanske inte behöver vara varje dag. Det blir ju roligare så!Jag misstänker också ett stort mörkertal. Kanske antalet lottköpare kan vara en bättre indikation på hur många som faktiskt är kvar i utmaningen?
Ja, leta upp ett 50-tal filurer så vi äkta framstår i bättre dager.Ska vi ta varannan på listan och gå igenom deras inlägg?