• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Bara för att du bad om det, @Staafen 😂😂

851FFA9D-7F69-4F5C-94C1-51564A2A75EC.jpeg

2B7DB020-37FA-4F91-B111-81CE953E625D.jpeg

EFFC5A03-0F81-4E6F-8C34-10967AC4FF1F.jpeg

Helt plötsligt blev @Limeee s användning av läder helt plötsligt inte lika farligt. 🙃
Haha underbart! 😍 Ett brunt racingläder skulle bli riktigt snyggt på den. 😂

Din klocka på det förra bandet är ju i mitt tycke den klockan jag verkligen har fått upp ögonen för och skapat ett starkt ha begär! Grymt cool! 👏👏👏
Risken är nog att den åker tillbaka på bundet. Men jag vill ge länken en chans. Det svarta är riktigt bekvämt efter lite inkörning. Det olivgröna är minst sagt stabbigt. Svarta är nog favoriten.

1617041031765.png

Haha underbart! 😍 Ett brunt racingläder skulle bli riktigt snyggt på den. 😂

Var tydligen så fult så att det blev två likadana svar, så att budskapet ska nå gram😉
Haha! Det var så oändligt fult så jag höll på att skicka klockan.

Men, testade något annat istället. I present to you...

65666F8C-E34B-4F13-8466-5028710B5DC1.jpeg

C42D8BDB-9E2A-4986-AC32-44678C8B7CF2.jpeg

Hade jag anat att Instincten var ett sådant strap monster tidigare så hade ju månaden varit en barnlek. 😂😂

Har du eller @Berns inbjudningar kvar tar jag gärna en 👍🏻🙂

Hmm kanske... skickade in owg klockan på garanti idag. Håller jag mig utan att ta på en annan så har jag inte brutit några regler va?

Klocka ska bäras vaaaaaarje dag
Batman, where are you? 😃

@Staafen vad gäller här? Klocka iväg på garantireparation, är det lavettgaranti då?
2021-03-06 10.05.39.gif

Jag minns inte hur det var förra året men har frågat överbefälhavare @Berns.

Men det var ett jävla tassande på tå här!! Ge han bara en jävel så är det klart sen

Om man OWG på riktigt måste man ju få skicka klockan på service och garantiärenden. Sen om reglerna säger något annat är ”above my pay grade”
Om man är owg och skickar in klockan på service så är man ju fortfarande owg. Till skillnad från om man säljer sin klocka så är man ju inte det.
Han e kvar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp