Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt seg måndag..
Vad skönt att se, det där var bra många nivåer värre än läder på Ploppen
Var tydligen så fult så att det blev två likadana svar, så att budskapet ska nå gramVad skönt att se, det där var bra många nivåer värre än läder på Ploppen
Risken är nog att den åker tillbaka på bundet. Men jag vill ge länken en chans. Det svarta är riktigt bekvämt efter lite inkörning. Det olivgröna är minst sagt stabbigt. Svarta är nog favoriten.Din klocka på det förra bandet är ju i mitt tycke den klockan jag verkligen har fått upp ögonen för och skapat ett starkt ha begär! Grymt cool!
@Zorin kan nog få min, i alla fall, lånaSnälla, kan du inte köra Mao-klockan?
Hmm kanske... skickade in owg klockan på garanti idag. Håller jag mig utan att ta på en annan så har jag inte brutit några regler va?Jag kommer sakna den här tråden!
Får vi några fler lavetter tror ni?
Klocka ska bäras vaaaaaarje dagHmm kanske... skickade in owg klockan på garanti idag. Håller jag mig utan att ta på en annan så har jag inte brutit några regler va?
Haha underbart! Ett brunt racingläder skulle bli riktigt snyggt på den.
Haha! Det var så oändligt fult så jag höll på att skicka klockan.Var tydligen så fult så att det blev två likadana svar, så att budskapet ska nå gram
@Staafen vad gäller här? Klocka iväg på garantireparation, är det lavettgaranti då?Hmm kanske... skickade in owg klockan på garanti idag. Håller jag mig utan att ta på en annan så har jag inte brutit några regler va?
Så jävla schysst med bund! Bara riktiga tuffingar som kan, och törs, bära upp det. Längtar tills jag får mitt. Borde vara max 2 veckor kvar.Risken är nog att den åker tillbaka på bundet. Men jag vill ge länken en chans. Det svarta är riktigt bekvämt efter lite inkörning. Det olivgröna är minst sagt stabbigt. Svarta är nog favoriten.
Men det var ett jävla tassande på tå här!! Ge han bara en jävel så är det klart senJag minns inte hur det var förra året men har frågat överbefälhavare @Berns.
Om man OWG på riktigt måste man ju få skicka klockan på service och garantiärenden. Sen om reglerna säger något annat är ”above my pay grade”Jag minns inte hur det var förra året men har frågat överbefälhavare @Berns.
Det var det som ÖB Berns sa nyss med.Om man OWG på riktigt måste man ju få skicka klockan på service och garantiärenden. Sen om reglerna säger något annat är ”above my pay grade”
Intet ont anande, för exakt ett år, ca 3000 inlägg och 40 inköpta G-shock sen, gick man med här på KS.
Det är fan värt en kladdkaka DeLuxe!
Klockan är den allt spårade ur med
Kakan är snart uppmumsad men GW-Bn får vackert vänte ett par dagar till innan den får armtid igen
Har du eller @Berns inbjudningar kvar tar jag gärna en
Hmm kanske... skickade in owg klockan på garanti idag. Håller jag mig utan att ta på en annan så har jag inte brutit några regler va?
Klocka ska bäras vaaaaaarje dag
Batman, where are you?
Jag minns inte hur det var förra året men har frågat överbefälhavare @Berns.
Men det var ett jävla tassande på tå här!! Ge han bara en jävel så är det klart sen
Om man är owg och skickar in klockan på service så är man ju fortfarande owg. Till skillnad från om man säljer sin klocka så är man ju inte det.Om man OWG på riktigt måste man ju få skicka klockan på service och garantiärenden. Sen om reglerna säger något annat är ”above my pay grade”
Inte under mars. Får då smäller det. Ska det servas och jävlas har man 11 andra månader på året att hålla på med sånt! SLÅ HAN PÅ KÄFTEN!Om man OWG på riktigt måste man ju få skicka klockan på service och garantiärenden. Sen om reglerna säger något annat är ”above my pay grade”
Men mobben vill ju se en lavett! Fram med tjäran och fjädrarna, ha ha!Det var det som ÖB Berns sa nyss med.
Exakt! -”We want blood, we want blood”Men mobben vill ju se en lavett! Fram med tjäran och fjädrarna, ha ha!
Edit; en varningslavett kan han väl ändå vara värd? Pleeeeeease!
Kan vi inte dela ut en bonus till någon?Inte under mars. Får då smäller det. Ska det servas och jävlas har man 11 andra månader på året att hålla på med sånt! SLÅ HAN PÅ KÄFTEN!
Lite okynnes-stryk? Det överlåter jag åt @StaafenExakt! -”We want blood, we want blood”
Jag kan ta en bonus om du bjuder, förutsatt att jag ändå är kvar efter! Man ställer ju upp liksomKan vi inte dela ut en bonus till någon?
@Staafen jag har något att erkänna
Tack doc, en hurvling är aldrig fel!Får man önska vem ska få en hurring? I sådana fall önskar jag att Batman örfilar @Margarinkungen . Med en hammare.