• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kan vi inte dela ut en bonus till någon? 😁
Jo, du kan börja med @Empa och sen när du ändå har farten inne kan du ge @Margarinkungen en jävel också. Och för att han inte ska grina ihjäl sig så ge även @Denke en jävel till för hans initiala val av klocka (eller fruns) Det är ändå för fan 2021. Finns inte en normalbegåvad människa som kör ett fickur som OWG idag. Sen borde, i ärlighetens namn, även jag få en. För i mitt sinne har jag failat för länge sen. Men jag var så jävla smart i början av mars så jag skickade iväg den enda frestelsen jag äger på service. Men hade jag inte gjort det hade jag varit ute för länge sen.

063F51B3-3279-4B27-9C95-2419ED2CE495.jpeg

Ny vecka. Den förra var lite väl händelserik. Frun tillbringade torsdagen på akuten med hjärnskakning (och eventuellt skallbensfraktur) efter att ha blivit avslängd av en häst i måndags. Jag vet vad ni undrar, och svaret är nej, hon hade inte g-shock på sig. Tack och lov hjälm, väst och ingen annan klocka och mår allt bättre.

Jo, du kan börja med @Empa och sen när du ändå har farten inne kan du ge @Margarinkungen en jävel också. Och för att han inte ska grina ihjäl sig så ge även @Denke en jävel till för hans initiala val av klocka (eller fruns) Det är ändå för fan 2021. Finns inte en normalbegåvad människa som kör ett fickur som OWG idag. Sen borde, i ärlighetens namn, även jag få en. För i mitt sinne har jag failat för länge sen. Men jag var så jävla smart i början av mars så jag skickade iväg den enda frestelsen jag äger på service. Men hade jag inte gjort det hade jag varit ute för länge sen.
0511AE6C-F97B-4720-8B2B-BD4A07688BB6.gif

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp