VILKEN JÄÄÄÄDRA SMÄLL!!Viktigt att sätta på musiken innan.
❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
VILKEN JÄÄÄÄDRA SMÄLL!!Viktigt att sätta på musiken innan.
❤
Viktigt att sätta på musiken innan.
❤
Haha tackViktigt att sätta på musiken innan.
❤
Viktigt att sätta på musiken innan.
❤
Det är så jäkla kul att jag skickade ut dig med en rysskram när din fru provade din nya klocka, samtidigt som du får den där att se ut som en 40mm dykare gör på migAldrig försent med en mugg kaffe
Men vafaan? Tre dagar kvar? Du kunde inte vänta med att flippa i tre dagar?! Till och med @ANALOGUE klarade ju det fast han sålt klockanJag bytte bort 6306 idag, fick ett förslag Jag inte kunde säga nej till
Så nu får jag va utan klocka i tre dagar
Känns så orättvist att nån annan skulle dra ner mig dag 29. Jag vägrar
Biet Maya eller Heidi slår dem båda två.
Jag har så svårt att bestämma mig för om jag tycker Bing eller Ballonggården är bästa serien just nu
Förstår dig. Men...Känns så orättvist att nån annan skulle dra ner mig dag 29. Jag vägrar
Nej fan. Nu fick det räcka. Pamdemi+owg har brutit ner migMen vafaan? Tre dagar kvar? Du kunde inte vänta med att flippa i tre dagar?! Till och med @ANALOGUE klarade ju det fast han sålt klockan
Ge den till mig så ska jag kasta den i Nordsjön efter att jag har tagit hand om batteriet!!!Nå omröstning blire inte! Men kom med förslag! Tänkte först att man skulle skjuta upp skiten i en raket, men sånna får man ju inte smälla hur som helst längre..
Andra tankar är: motorsåg, elda upp, hamra sönder i ilska, backa över med bilen. Funderade om man skulle ge den till hunden, men de är nog lite farligt...
Spotta ur er idéer så tar ja den bästa!
Precis ta sig i kragen...Men vafaan? Tre dagar kvar? Du kunde inte vänta med att flippa i tre dagar?! Till och med @ANALOGUE klarade ju det fast han sålt klockan