• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Precis ta sig i kragen...

Min är på men nu blir det godnatt:)
20210329_215037.jpg
Gå och lägg dig.

Nu ska jag fundera på vilken klocka jag ska köra imorgon! Befrielse!!

Jag har en utmaning åt @Denke till 2022. Byt från fickur till flickur. 😁

Jag har en utmaning åt @Denke till 2022. Byt från fickur till flickur. 😁

Den där är ascool! Är lätt på!

Nå omröstning blire inte! Men kom med förslag! 😁 Tänkte först att man skulle skjuta upp skiten i en raket, men sånna får man ju inte smälla hur som helst längre..
Andra tankar är: motorsåg, elda upp, hamra sönder i ilska, backa över med bilen. Funderade om man skulle ge den till hunden, men de är nog lite farligt...
Spotta ur er idéer så tar ja den bästa!

Ge den till mig så ska jag kasta den i Nordsjön efter att jag har tagit hand om batteriet!!!

Eller till mig så släpper jag den från toppen av Empire State Building

Dags att hoppa i bingen här nu efter att ha bråkat igång en gammal äppelskruttlur så man kan vara med i Clubhuset på onsdag kväll😁 Tack @Aros för inviten. Har två inviter om det är fler som vill in.
Sen vete fasen om inte @Berns får dra nån supersnabbkurs i hur det funkar🤔
IMG_20210329_223317.jpg
Jag har fortfarande inte lyckats få några invites att dela ut. Jag är kanske för gammal men fattar ingenting än så länge.
0E8EEEF3-315A-43FD-BB1B-505AAD6F05DC.png

Jag har fortfarande inte lyckats få några invites att dela ut. Jag är kanske för gammal men fattar ingenting än så länge.
0E8EEEF3-315A-43FD-BB1B-505AAD6F05DC.png
Jag fattar egentligen inte heller hur det funkar.. Men det får lösa sig 😁 Misstänker att man behöver ett hesdset eller liknade oxå så det ligger på laddning med🙂
Jag som inte har vare sig FB eller Instamatic får chansa lite i dom här lägena... Tror inte jag kan övertala Frugis att vara min socialamediesekreterare på uppesittarkvällen😁

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp