Gå och lägg dig.Precis ta sig i kragen...
Min är på men nu blir det godnatt
Nu ska jag fundera på vilken klocka jag ska köra imorgon! Befrielse!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gå och lägg dig.Precis ta sig i kragen...
Min är på men nu blir det godnatt
Fi fan, det hade vart ett av dom coolaste sluten.. Och då hade den ALDRIG mer synts till ...Ge den till mig så ska jag kasta den i Nordsjön efter att jag har tagit hand om batteriet!!!
Få se vad du bytte till dåNej fan. Nu fick det räcka. Pamdemi+owg har brutit ner mig
Den kommer imorgon om postnord sköter sig.Få se vad du bytte till då
Du får posta den i #owgfail tråden muhahahaha!Den kommer imorgon om postnord sköter sig.
Plus en Bratte som varit uppe på besök i dina trakter
Du får posta den i #owgfail tråden muhahahaha!
Knappast. Men inte jag som bestämmer. Fråga Lädis
Får jag inte posta här också? Snälla
jag gissar på Öland!Checkar in under besök hos den lokala äggleverantören
Jag trodde du styrde det mesta på KS, fast bakom kulisserna.Knappast. Men inte jag som bestämmer. Fråga Lädis
Klart du ska hänga med oss och inte veklingarna i Fail-tråden. Eller vänta, är inte du en... ❤
Får jag inte posta här också? Snälla
Jag smyger mig in under morgondagen så får vi se vad som händerKlart du ska hänga med oss och inte veklingarna i Fail-tråden. Eller vänta, är inte du en... ❤
Nejnej, det är @Staafen som styr KS numeraJag trodde du styrde det mesta på KS, fast bakom kulisserna.
Jag kan påminna om vad du skrev i g-shock tråden om det hjälper...?Känns så orättvist att nån annan skulle dra ner mig dag 29. Jag vägrar
Jag känner inte att det går att bära den gröna fanan med stolthet under april. Det är en symbol för att man inte tar sitt klockintresse på tillräckligt stort allvar
Ja, det får man endå säga. Han har gjort en raketkarriär och lär snart stå som ägare för hela forumetNejnej, det är @Staafen som styr KS numera
Heidi var nytt blir å sträckkolla det. Annars är Daniel Tiger schysst, Ugga Mugga!Biet Maya eller Heidi slår dem båda två.
Ungefär med samma kraft som Läderlappen
Jag har en utmaning åt @Denke till 2022. Byt från fickur till flickur.
Avslutad - Hermes Kelly klocka, bra skick! Kom med bud samt bytesförslag, den ska BORT!
byten upp eller ner, inga problem, bud? Inga problem Har en otroligt fin Hermes Kelly damklocka vintage från 1997. För att ha 24 år på nacken så är skicket bra! Läderbandet ser helt nytt ut och klockan är i bra skick. finns i Sthlm för f2f eller så kan den skickas på köparens risk och bekostnad...klocksnack.se
Den skulle passa bra ihop med pärlorna.Den där är ascool! Är lätt på!
Den skulle passa bra ihop med pärlorna.
Nå omröstning blire inte! Men kom med förslag! Tänkte först att man skulle skjuta upp skiten i en raket, men sånna får man ju inte smälla hur som helst längre..
Andra tankar är: motorsåg, elda upp, hamra sönder i ilska, backa över med bilen. Funderade om man skulle ge den till hunden, men de är nog lite farligt...
Spotta ur er idéer så tar ja den bästa!
Ge den till mig så ska jag kasta den i Nordsjön efter att jag har tagit hand om batteriet!!!
Jag har fortfarande inte lyckats få några invites att dela ut. Jag är kanske för gammal men fattar ingenting än så länge.
Jag fattar egentligen inte heller hur det funkar.. Men det får lösa sig Misstänker att man behöver ett hesdset eller liknade oxå så det ligger på laddning med
Den är väl inte så stor den här ellerDet är så jäkla kul att jag skickade ut dig med en rysskram när din fru provade din nya klocka, samtidigt som du får den där att se ut som en 40mm dykare gör på mig
Borde ha sett det, helt klart!