Överenskommelser är till för att brytas!Känns så orättvist att nån annan skulle dra ner mig dag 29. Jag vägrar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Överenskommelser är till för att brytas!Känns så orättvist att nån annan skulle dra ner mig dag 29. Jag vägrar
@Berns kommer köra en snabb genomgång innan. Jag har dålig koll jag med!Jag fattar egentligen inte heller hur det funkar.. Men det får lösa sig Misstänker att man behöver ett hesdset eller liknade oxå så det ligger på laddning med
Jag som inte har vare sig FB eller Instamatic får chansa lite i dom här lägena... Tror inte jag kan övertala Frugis att vara min socialamediesekreterare på uppesittarkvällen
Ähh. Rangan är ju en riktigt smutt liten klocka Till o med Frugis har ju fått ha min nu under OWGMDen är väl inte så stor den här eller
På clubhouse eller?@Berns kommer köra en snabb genomgång innan. Jag har dålig koll jag med!
Ja det kan nog vara så. Jag har ju lagt till alla 3 kontakter jag har plats med på min telefon. Kanske måste trycka på den gröna för att komma vidare.Skumt! Du kanske är för gammal för att få invites?
Jag är inte så orolig för att jag inte ska kunna joina uppesittarkvällen. Hade varit kul om man kunde hjälpa till så att alla med iphone kunde få invite. Ska försöka bli vän med Eric Saade så kanske jag levlar lite.Jag fattar egentligen inte heller hur det funkar.. Men det får lösa sig Misstänker att man behöver ett hesdset eller liknade oxå så det ligger på laddning med
Jag som inte har vare sig FB eller Instamatic får chansa lite i dom här lägena... Tror inte jag kan övertala Frugis att vara min socialamediesekreterare på uppesittarkvällen
Äppelmos givetvis Trodde jag hade rårörda lingon eller svartvinbärsgelé hemma men icke
Nä, har inte kollat tråden på hela dagen. Är inte bara less på att fota min egen klocka, även obeskrivlig trött på att se era klockor, hur fina de än må vara. Förlåt, imorgon kanske det går lättare
Han är obehaglig på riktigt! De pratade om ryssen i lumpen men missade Karlsson på taket.
Jag tror han är ryss faktiskt. True story.Han är obehaglig på riktigt! De pratade om ryssen i lumpen men missade Karlsson på taket.
Karlsonski på takski?Jag tror han är ryss faktiskt. True story.
Jag tycker Karlsson är skön och det står jag för, lite brötig kanske men snäll innerst inneHan är obehaglig på riktigt! De pratade om ryssen i lumpen men missade Karlsson på taket.
Matski Wikstoemski heter han på riktigtJag tror han är ryss faktiskt. True story.
Världens bästa serie någonsin alla kategorier. Jag tjatar om det minst 7 gånger per dag.
Samma härPå clubhouse eller?
Jag lyckades iaf följa er där till att börja med
Heidi är faktiskt baserat på verkliga händelser.Heidi var nytt blir å sträckkolla det. Annars är Daniel Tiger schysst, Ugga Mugga!
Jag fattar egentligen inte heller hur det funkar.. Men det får lösa sig Misstänker att man behöver ett hesdset eller liknade oxå så det ligger på laddning med
@Berns kommer köra en snabb genomgång innan. Jag har dålig koll jag med!
Kort genomgång av Clubhouse;På clubhouse eller?
Jag lyckades iaf följa er där till att börja med
Låter som ett teamsmöte med dålig uppkoppling möter heta linjen?Kort genomgång av Clubhouse;
Det är ett väldigt enkelt koncept - bara ljud. Inga bilder eller text. Som ett stort gruppsamtal.
En eller flera är värdar för eventet och det är bara de som kan prata. Alla andra får lyssna. Men värdarna kan bjuda upp deltagare på scenen och då går det så klart att prata.
Viktigt att tänka på att inte prata i munnen på varandra. Tror det är kutym att alla utom den som pratar har tryckt på mute.
vi gör vår grej av det. Finns säkert massor med rätt/fel men jag är precis som de flesta av er helt ny på Clubhouse också.
Godmorgon @Zorin!Dag 30.
Okej, näst sista dagen på den längsta månaden på året.
Nu börjar man ju nästan bli lite sentimental.
Ser fram emot uppesittarkvällen på Clubhouse.
Undrar om vi kommer få se några med röda banners där?
Oh, by the way
”To all of those who have asked, I will not be going to the Inauguration.”