Den visar upplevd tidDag 30. Men countern på owgmarch.com tycker det är 2 dagar och 11 timmar kvar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den visar upplevd tidDag 30. Men countern på owgmarch.com tycker det är 2 dagar och 11 timmar kvar
Nä, har inte kollat tråden på hela dagen. Är inte bara less på att fota min egen klocka, även obeskrivlig trött på att se era klockor, hur fina de än må vara. Förlåt, imorgon kanske det går lättare
Snyft
Jag känner den känslan idag. Varför vänta?Hur många känner igen sig i den här känslan på onsdag/torsdag?
Med frihet springa till klocklådan och välkomna gamla bekantskaper?
Fantastiskt! Nu är man ju helt slutkörd så innerst inne kommer det väl kännas så här att öppna klocklådan.Hur många känner igen sig i den här känslan på onsdag/torsdag?
Med frihet springa till klocklådan och välkomna gamla bekantskaper?
Om inte vilken extra trafik man skulle få kring kåkenInte ofta jag är avundsjuk på Öland, men nu vete fasen
Den där hade vart jäkligt frän att ha ståendes hemma i trädgården
Ohhh, 5610an har fått vila en hel månad, men på torsdag ska den få åka truck igenSnyft
Jag är endå imponerad att du klarar av den där saken
Jag kör en klassisk square idag
För ett par år sen gjorde jag en nästan 2m hög minion hemma som syrran skulle få i present.Om inte vilken extra trafik man skulle få kring kåken
Det blev ju ändå en liten "VILL-HÖVER"-känsla !
Ser ut som mig när jag tog ungarna till skolan imorse.Fantastiskt! Nu är man ju helt slutkörd så innerst inne kommer det väl kännas så här att öppna klocklådan.
HELT FANTASTISK !För ett par år sen gjorde jag en nästan 2m hög minion hemma som syrran skulle få i present.
Snacka om att det var trafikstockning utanför då
Haha, ja det här med OWG tar hårdare på en fysiskt än vad man tror. Det borde kunna jämföras med ett marathon?Ser ut som mig när jag tog ungarna till skolan imorse.
Ändå bra jobbat att du kör CountachSer ut som mig när jag tog ungarna till skolan imorse.
Den står kvarHELT FANTASTISK !
Den där måste ju dessutom varit tillräckligt tung så det sen blev svårt för henne att göra sig av med den ! Haha, vad glad jag blev att se både tuppen och Minionen
Du väntade alldeles för längeJag känner den känslan idag. Varför vänta?
Ironman!Haha, ja det här med OWG tar hårdare på en fysiskt än vad man tror. Det borde kunna jämföras med ett marathon?
nästan lika exotiskt, strax utanför Glanshammar.jag gissar på Öland!