Jag tror inte GS gör mesh till någon modell men jag kan ha fel. Jag skulle köpa en direkt.Jag tycker Seiko borde sälja denna på mesh, iaf som tillval.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror inte GS gör mesh till någon modell men jag kan ha fel. Jag skulle köpa en direkt.Jag tycker Seiko borde sälja denna på mesh, iaf som tillval.
Lite som @Aros skrev igår, så är man ju liite nyfiken på vilken lavett man fått om man nu hade gett uppSka vi köra en bonuslavett på någon idag?
Ska vi köra en bonuslavett på någon idag?
SBGW231 är riktigt bra Ska nog testa den när man får testa klockor igen. Förstår att du blev sugen.Fortfarande med i spelet, men igår kväll var det nära ögat...jag tog av mig klockan då jag skulle lägga mig och sedan fick jag för mig att öppna klocklådan, bara för att titta lite. Detta har jag alltså inte vågat göra under hela månaden för att minimera risken att faila. Jag häpnades över hur jävla snygg min GS SBGW231 såg ut där den låg i lådan, så jag plockade upp den och började reflexmässigt föra den mot handleden....men insåg sedan vad som höll på att ske, lade klockan snabbt som blixten tillbaka och smällde fast lådan. Kändes som en scen från sagan om ringen eller något. Inte en chans att jag öppnar lådan igen före 1.4
För att få posta den där bör man ha en röd banner!
Har gjort en men den kanske blev för grov!
Tar gärna en bonus för att sprida lite glädje. Men jag vill som sagt vara kvar ändå. Så bara lite okynnesstryk tack
Någon som är sugen på lite stryk?
Kör! Det är ju inte VM i lättkränkthetHar gjort en men den kanske blev för grov!
Hjärna! Beta av alla anmälda lurkers till att börja med. Glöm inte tagga och meddela att dessa måste interagera inom låt säga...fem minuter?Ska vi köra en bonuslavett på någon idag?
Ok. Börja med att sätta igång denna.Kör! Det är ju inte VM i lättkränkthet
Då kanske t.o.m undertecknad kan dra ”vinstlotten”Varför inte slumpa någon. Det är ju också ett slags lotteri...
Ser nästan ut som @LESA ska ut och såga ner träd igen.
Haha, ja den var pinsam. Förtjänar nog en hurring för den
Tack!Krya på dig!
Hittade inget klipp på bara introt.
Det kommer mera!
Testa! Du blir inte besvikenJag kom in till slut!
Casio-Oak var mycket mindre i verkligheten än vad den ser ut att vara på bilderna på Klocksnack.
Eller så är det jag som är orimligt stor.
Undra hur den känns på handleden