• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
IMG_20210330_101359.jpg

Ändå bra jobbat att du kör Countach :cool:
Nix, läderkillen skulle aldrig köra en VIT amerikansk 25th Anniversary Countach med gräsliga stötfångare. Den måste vara svart och av europamodell för att passa herrn. Som den här svenska fotad i Stockholm

4D83D4E8-6985-4230-B1BA-F44B5942DD6A.jpeg

Lite kul dock att han som krälar mot den vita först verkar ha kraftigt nedsatt rörlighet i samma ben som sedan lyfter dörren, och då visar sig kunna böjas rätt bra :)

Nej senast Batman bevisat rattade Lambo var för nio år sedan men några kanske minns vad som hände då. Den gången var det ju en Gallardo.
E699E70C-3513-4F00-95A4-BF09C1B98CAC.gif

Sedan dess gäller bara Batmobilen, även som skolskjuts. Fast det brukar ju gå undan då med som ni säkert också minns

853E3D02-5D9B-4D53-AD14-DE65ABAE1396.gif

Incheckning från hemmakontoret. Älskar min tomt och avsaknaden av grannar. Då är det bara lite drygt 10 dagar kvar av OWG. Fast det är ju inte helt sant. 10 dagar tills jag planerat att hämta ut pannan från service. Men stor risk att g-shocken får vara med på lite fysiska aktiviteter här hemma efter imorgon. Ser inte att dressarn kommer användas närmsta tiden. Har lite annat skit jag inte burit på flera år heller så det är ingen risk att det åker på heller.
F9E0F175-5F18-42C1-8786-8A8C0C879DA4.jpeg

Fortfarande med i spelet, men igår kväll var det nära ögat...jag tog av mig klockan då jag skulle lägga mig och sedan fick jag för mig att öppna klocklådan, bara för att titta lite. Detta har jag alltså inte vågat göra under hela månaden för att minimera risken att faila. Jag häpnades över hur jävla snygg min GS SBGW231 såg ut där den låg i lådan, så jag plockade upp den och började reflexmässigt föra den mot handleden....men insåg sedan vad som höll på att ske, lade klockan snabbt som blixten tillbaka och smällde fast lådan. Kändes som en scen från sagan om ringen eller något. Inte en chans att jag öppnar lådan igen före 1.4😱
image.jpg

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp