S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är det kul med tejp??...gick åt mycket tejp. Vilket hantverk!
Ska se om jag kommer in
Grymt att de fått med Zlatans skägg på kortet!Dag 30 - Ett starkt vårtecken kom med posten idag!
Man måste länka tyvärr. Alternativt göra en gif.Är det nån som vet om det går att lägga ut en film här på forumet? Det enda jag hittar är att man kan länka till youtube, vimeo osv. Men kanske finns nått sätt?
Gif lät för avancerat och för kort, men får väl skapa mig ett youtube- eller vimeo-konto. Kanske nu ja blir influencer! Klockförstörarn ska ja börja kalla mig Kommer slå tror jag.Man måste länka tyvärr. Alternativt göra en gif.
Också blivit sugen på en CasiOak av nån konstig anledning, måste vara alla G-shocks i denna tråd. Funderar på att skaffa några till 30WGApril projektetJag kom in till slut!
Casio-Oak var mycket mindre i verkligheten än vad den ser ut att vara på bilderna på Klocksnack.
Eller så är det jag som är orimligt stor.
Undra hur den känns på handleden
Himla käck lånebil....Checkar in efter att ha lämnat bilen på service och hämtat ut en lånebil.
Du skulle skickat den till hydralic press channel så hade dom löst både förstörandet och youtube. Synd att jag kom på det nu när det kanske är för sent.Gif lät för avancerat och för kort, men får väl skapa mig ett youtube- eller vimeo-konto. Kanske nu ja blir influencer! Klockförstörarn ska ja börja kalla mig Kommer slå tror jag.
Också blivit sugen på en CasiOak av nån konstig anledning, måste vara alla G-shocks i denna tråd. Funderar på att skaffa några till 30WGApril projektet
Blir nog imorgon för min del inget i lådan idag.
Kul för dig då att du vinner saker...Det kom en vinst!
Tack så mycket @roosterman!
Vinstlotten köpte jag efter jag sålt min FÖRRA vinst, klockarmbanden. Mycket vinster nu för tiden
Nej, kommer inte prova den idag
(Det andra paketet innehåller en annan Casio...)