• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så himla trevligt att det är så fint väder och att det är en dag kvar på det här❤️
AB9164AF-3BA1-45C5-AFDA-2FF0DFE09415.jpeg

Du menar så här? Haha faktiskt inte en enda gång, däremot har jag satt på banden på fel. Så att nederdelen hamnat uppe och överdelen nere😅
EFF2543A-245E-4046-B7E6-140411B92BEA.jpeg
Bra jobbat, har faktiskt funderat på det ibland pga Aqualanden som ju också har en udda form ofta kommer på fel. (UTANFÖR OWG)
IMG_20210330_173449-01.jpeg

Haha klassiker med bandet... "Hur var det nu, spännet klockan sex eller tolv..."

Bra jobbat, har faktiskt funderat på det ibland pga Aqualanden som ju också har en udda form ofta kommer på fel. (UTANFÖR OWG)
IMG_20210330_173449-01.jpeg

Haha klassiker med bandet... "Hur var det nu, spännet klockan sex eller tolv..."
Hahah ja någon dag när jag är riktigt trött kommer jag säkert sätta den åt fel håll, speciellt om jag har länken på😂
Jaa och så tror man att man har tänkt till, sen när den ska på är det helt fel🙄

Fast det är inte nödvändigtvis fel att ha bandet åt "fel" håll. Man kan tom argumentera att det är snyggare då man gömmer spännet och framförallt flerpen genom att det hamnar på insidan armen.
Det har du rätt i, aldrig tänkt så långt! Dock är det lite knepigare att sätta på klockan isåfall, men det vänjer man sig väl säkert vid😀

GW-9400 är en riktigt kompetent G-shock.
Har man sen några extra uppsättningar kläder till den blir den än bättre😁
IMG_20210330_171956.jpg

Den där bilden kommer jag ALDRIG att visa för Frugis! För du ska hon ha pool före jag får mitt garage.... 😬
Fast ska vi vara krassa här så är det där inte ”extra uppsättning kläder”, det där är fyra exakt likadana klockor med olika kläder på 🤣 WIS by definition! I like it 😍

Ni har väl inte missat Dr @Denke sensate projekt?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp