Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du menar så här? Haha faktiskt inte en enda gång, däremot har jag satt på banden på fel. Så att nederdelen hamnat uppe och överdelen nereBra beslut.
Förresten... Hur ofta händer det att du tar på den "bakochfram" pga den udda formen?
Bra jobbat, har faktiskt funderat på det ibland pga Aqualanden som ju också har en udda form ofta kommer på fel. (UTANFÖR OWG)Du menar så här? Haha faktiskt inte en enda gång, däremot har jag satt på banden på fel. Så att nederdelen hamnat uppe och överdelen nere
Hahah ja någon dag när jag är riktigt trött kommer jag säkert sätta den åt fel håll, speciellt om jag har länken påBra jobbat, har faktiskt funderat på det ibland pga Aqualanden som ju också har en udda form ofta kommer på fel. (UTANFÖR OWG)
Haha klassiker med bandet... "Hur var det nu, spännet klockan sex eller tolv..."
Orange gummi är The Shit på Ploppen! Tycker jag.Fick precis hem ett ”Robby” från Hirsch, men det blir raka vägen tillbaka. Tycker varken att det såg så bra ut eller satt skönt... Så då fick det orangea gummit åka på istället
Är definitivt beredd att hålla med dig! Matchar minutvisaren riktigt snyggt, sen kanske det inte är det mest diskreta. Men samtidigt, hur ska en Ploprof kunna vara diskret?Orange gummi är The Shit på Ploppen! Tycker jag.
What the f...Hahah ja någon dag när jag är riktigt trött kommer jag säkert sätta den åt fel håll, speciellt om jag har länken på
Jaa och så tror man att man har tänkt till, sen när den ska på är det helt fel
Det var bra! Jag lyssnade på Stig aka @Fliegerchronograph🚁 och Sixten igår. Med ett M-nummer tillhör klockan kungen och Stig hade jagat dig med blåslampaYes det stämmer. Denna är dock civil och har inte M-nummer.
Det var bra! Jag lyssnade på Stig aka @Fliegerchronograph🚁 och Sixten igår. Med ett M-nummer tillhör klockan kungen och Stig hade jagat dig med blåslampa
Fast det är inte nödvändigtvis fel att ha bandet åt "fel" håll. Man kan tom argumentera att det är snyggare då man gömmer spännet och framförallt flerpen genom att det hamnar på insidan armen.Du menar så här? Haha faktiskt inte en enda gång, däremot har jag satt på banden på fel. Så att nederdelen hamnat uppe och överdelen nere
Hade du något i brevlådan idag?Incheckning från ett soligt Malmö
Det har du rätt i, aldrig tänkt så långt! Dock är det lite knepigare att sätta på klockan isåfall, men det vänjer man sig väl säkert vidFast det är inte nödvändigtvis fel att ha bandet åt "fel" håll. Man kan tom argumentera att det är snyggare då man gömmer spännet och framförallt flerpen genom att det hamnar på insidan armen.
Ne. PN utdelning varannan dag på mitt postnr så kommer säkert imorrnHade du något i brevlådan idag?
Fast ska vi vara krassa här så är det där inte ”extra uppsättning kläder”, det där är fyra exakt likadana klockor med olika kläder på WIS by definition! I like itGW-9400 är en riktigt kompetent G-shock.
Har man sen några extra uppsättningar kläder till den blir den än bättre
Den där bilden kommer jag ALDRIG att visa för Frugis! För du ska hon ha pool före jag får mitt garage....
Fantastiskt väder här idag!Incheckning från ett soligt Malmö
Häller med om att det inte såg så bra ut som jag hade tänkt mig. Vad va det som gjorde att det satt oskönt?Fick precis hem ett ”Robby” från Hirsch, men det blir raka vägen tillbaka. Tycker varken att det såg så bra ut eller satt skönt... Så då fick det orangea gummit åka på istället