Precis en sådan som ligger och väntar på mig hos ombudetDen gråa CasioOaken är riktigt trevlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis en sådan som ligger och väntar på mig hos ombudetDen gråa CasioOaken är riktigt trevlig
Precis en sådan som ligger och väntar på mig hos ombudet
Lätt! Kommer bjudas på wrist shots hejvilt den 1 april, G-Shock-, Grand Seiko- och Zenith-tråden Ser verkligen fram emot den där gråa, trodde dock aldrig att jag skulle köpa en G-Shock, men den var helt i min smak! (+ att klocksnack har flippat mina åsikter om klockor totalt)Du får bjuda på ett WS i G-Shocktråden den första april
Hahah nä inte ska jag ge nån annan tillfredsställelsen att förstöra den här jäkeln.Du skulle skickat den till hydralic press channel så hade dom löst både förstörandet och youtube. Synd att jag kom på det nu när det kanske är för sent.
Har kikat på G-shocks varje dag i säkert två veckor nu, får väl också skylla på den här tråden...Också blivit sugen på en CasiOak av nån konstig anledning, måste vara alla G-shocks i denna tråd. Funderar på att skaffa några till 30WGApril projektet
❤Tyvärr så är jag ute! Fick hem denna idag och kunde inte hålla mig
Oj, impulskontroll noll med en och en halv dag kvar? Förtjänar verkligen en lavett!Tyvärr så är jag ute! Fick hem denna idag och kunde inte hålla mig
Också börjat fundera på G-Shock Något jag inte trodde kunde hända... Den där ligger väl bra till då den är rätt clean och har visare. Grå, grön, svart eller svartsvart är frågan...Den gråa CasioOaken är riktigt trevlig
Undrar vad G-shockmaffian har gjort med oss? Börjar tro att hela owgmarch är en täckmantel för att locka folk till G-shocktrådenOckså börjat fundera på G-Shock Något jag inte trodde kunde hända... Den där ligger väl bra till då den är rätt clean och har visare. Grå, grön, svart eller svartsvart är frågan...
Också börjat fundera på G-Shock Något jag inte trodde kunde hända... Den där ligger väl bra till då den är rätt clean och har visare. Grå, grön, svart eller svartsvart är frågan...
Undrar vad G-shockmaffian har gjort med oss? Börjar tro att hela owgmarch är en täckmantel för att locka folk till G-shocktråden
Den där känner jag igenTyvärr så är jag ute! Fick hem denna idag och kunde inte hålla mig
Vintage istället för Diskussion men annars rättBara att traska över till G-Shocktråden !
Har kikat lite på den, som instegsmodell. Hur känns den? Dagsfärsk handledsbild?Jag har ju redan doppat tån i G-träsket
Gillar square, de är väldigt tacksamma i storleken, just denna display är dock svårläst i sol.Har kikat lite på den, som instegsmodell. Hur känns den? Dagsfärsk handledsbild?
Edit: bild för topic....
Kan tänka mig, form före funktion maoGillar square, de är väldigt tacksamma i storleken, just denna display är dock svårläst i sol.