Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Också blivit sugen på en CasiOak av nån konstig anledning, måste vara alla G-shocks i denna tråd. Funderar på att skaffa några till 30WGApril projektet
Har kikat på G-shocks varje dag i säkert två veckor nu, får väl också skylla på den här tråden...
Också börjat fundera på G-Shock Något jag inte trodde kunde hända... Den där ligger väl bra till då den är rätt clean och har visare. Grå, grön, svart eller svartsvart är frågan...
Välkomna in till oss i Team G-shockUndrar vad G-shockmaffian har gjort med oss? Börjar tro att hela owgmarch är en täckmantel för att locka folk till G-shocktråden
Sugen på en Rangeman jag efter denna trådenVälkomna in till oss i Team G-shock
Riktigt go tråd att hänga i, väldigt trevlig stämning och MYCKET fina klockor och tips
Ledordet är: KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP
Och när man väl köpt inser man hur många klockor man får för pengarna
Farligt nära där! Tänk om du halkar till lite och den glider på. Lätt hänt!Jag har ju redan doppat tån i G-träsket
Den gigantiska klocklådan börjar arta sig. Snyggt!Ser väl i stort sett bra ut
Varför vänta!Denna ska bli roligt att testa imorgon natt, tror att det blir första som åker på.
Ja varför inte? YOLO som ungdomarna säger och som jag även har tatuerat i svanken. Det var en blöt natt osv +.Varför vänta!
Carpe diem
Antar att det stora hålet i mitten är för band och dylikt? Håller med...snyggt!Den gigantiska klocklådan börjar arta sig. Snyggt!
Varför flinar du? Jag skojar inteVarför vänta!
Carpe diem
Ja, det kan hända även den bästa. Se hur det gick för Charles...Farligt nära där! Tänk om du halkar till lite och den glider på. Lätt hänt!
Ja, förmodligen är det just OWGM man kommer tänka tillbaka påVarför flinar du? Jag skojar inte
På ens dödsbädd så kommer man ångra saker man inte gjorde...
Var det klockan för Viggenpiloter?Denna ska bli roligt att testa imorgon natt, tror att det blir första som åker på.
Har du spakat den helikopternCWC МЕЛЛОР-72
Var det klockan för Viggenpiloter?
GW-9400 är en riktigt kompetent G-shock.Sugen på en Rangeman jag efter denna tråden
Den där bilden kommer jag ALDRIG att visa för Frugis! För du ska hon ha pool före jag får mitt garage....Ser väl i stort sett bra ut
Skyller på @SeikosthlmOj, impulskontroll noll med en och en halv dag kvar? Förtjänar verkligen en lavett!
Bra beslut.Fick precis hem ett ”Robby” från Hirsch, men det blir raka vägen tillbaka. Tycker varken att det såg så bra ut eller satt skönt... Så då fick det orangea gummit åka på istället
Myspys!Nästan "NOS" 7c43 från 88 kom hem idag. Skoj med tillbehör!
Där av mitt uttåg