• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fast det är inte nödvändigtvis fel att ha bandet åt "fel" håll. Man kan tom argumentera att det är snyggare då man gömmer spännet och framförallt flerpen genom att det hamnar på insidan armen.
Folk har dessutom så lätt att glömma bort att det finns vänsterhänta, RASI...KRÄNKT menar jag!

XXX.II
F0DFA66F-4FCA-486A-BD70-BECFAC224468.jpeg

har tacksamt sjunkit ner i soffan efter helt sjukt jobbig dag på jobbet

Häller med om att det inte såg så bra ut som jag hade tänkt mig. Vad va det som gjorde att det satt oskönt?
Nä, men det är ju svårt att veta på förhand! Trodde verkligen att det skulle flyga, men det gjorde det inte denna gång. Själva bandet är säkert skönt, men kändes lite för stelt just på Ploppen, vilket gjorde att kronan skavde mot armen😅

Nä, men det är ju svårt att veta på förhand! Trodde verkligen att det skulle flyga, men det gjorde det inte denna gång. Själva bandet är säkert skönt, men kändes lite för stelt just på Ploppen, vilket gjorde att kronan skavde mot armen😅
Lite för modernt för din sköning kanske...tycker jag iaf, men det får man gärna ta med en grävskopa salt✌🏼

Är det där en pik mot dig själv, har du något på samvetet som du vill dela med dig av här i tråden? Att något annat slunkit på handleden av ren otur?🤪
Verkligen inte! Får rätta mig själv och säga såhär. Vi är, såvitt jag vet, 2 personer i OWG som kör 58. En av dessa personer skulle jag påstå är pålitlig till 100%, den andra personen är @Stoffe-Sebbe

Fast ska vi vara krassa här så är det där inte ”extra uppsättning kläder”, det där är fyra exakt likadana klockor med olika kläder på 🤣 WIS by definition! I like it 😍
Ja, men det är ju för att jag inte orkar byta kläder på dom😁 Skulle egentligen behöva tre till för att ha till dom andra kläderna🤔

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp