Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg den här idag och då kom jag att tänka på digOooopsi
Men bubben då, vad glad jag blir när du berättar att du tänker på migSåg den här idag och då kom jag att tänka på dig
Så snygg! Säg till om du skulle sälja den i framtidenDag 27 - Lördagkväll, rött vin och gula blommor.....och Cwc’n såklart.
Trevlig helg!!
Kanske kan stämma. Jag menar, du har ju ändå en klocka som en riktig hedersknyffel! Hur är tidshållningen i din?? Jag hade tänkt köra månaden ut utav kalibrering och se hur den gick på en månad. Glömde av den där lilla detaljen med sommartid. Har gjort två kalibreringar under månaden tror jag?! Ca 1,5-2 v in hade jag tappat 0,7 -spd. När jag ställde om till sommartid hade jag utslaget på månaden tappat ca -0,2 spd. Det är ju helt sinnessjukt bra.Jag är ju ärligheten själv!
Blev jäkligt cool på det bandet måste jag säga Edit: Länk, jag veeet
Jag tror att sköldpaddan är lika trött som jag är. Det går bra det här men det behövs lite space. Hade den inte varit i guldfärg så hade jag nog kunnat köra hur länge som helst!
Vill ju inte att du ska känna dig övergiven lixomMen bubben då, vad glad jag blir när du berättar att du tänker på mig
@roloj har inte checkat in sen 28/2. Vad säger domaren om det?
Svårt sugen på Nivadan, den har ju grym proveniens dessutomNu kommer owg-försäljningarna. Skynda fynda!
https://klocksnack.se/threads/rolex-op-116000-steel.147399/
https://klocksnack.se/threads/nivada-antarctic-diver-automatic-owgm-material.147396/
Har vi fler owg-klockor som går ut till försäljning?
De är i oförskämt bra skick faktiskt! Men blir nog byta till sommarsulor i år i alla fallLåter som du bör banta ned klockbudgeten ett uns och köpa nya däck då
+1
Min ligger nog i samma spann. Sjukt bra klockor.Kanske kan stämma. Jag menar, du har ju ändå en klocka som en riktig hedersknyffel! Hur är tidshållningen i din?? Jag hade tänkt köra månaden ut utav kalibrering och se hur den gick på en månad. Glömde av den där lilla detaljen med sommartid. Har gjort två kalibreringar under månaden tror jag?! Ca 1,5-2 v in hade jag tappat 0,7 -spd. När jag ställde om till sommartid hade jag utslaget på månaden tappat ca -0,2 spd. Det är ju helt sinnessjukt bra.
T.o.m +4 i en och samma smäll
Håller helt med, bra då var det bestämt!Tycker de som inte checkar in under morgondagen är rökta
Jag kan gärna ta en inbjudanJag har 2 inbjudningar över oxå vid behov
Inge fel på gammeldanskNej, men en liten skvätt gammeldansk däremot. Skål!
Det löser viJag kan gärna ta en inbjudan
Glasklart, nackskott rakt av är det enda rimliga.@roloj har inte checkat in sen 28/2. Vad säger domaren om det?
Yes! +1 på denTycker de som inte checkar in under morgondagen är rökta
Det kan nog faktiskt bli så ja...Nu börjar det j*vlar i mig att dra ihop sig. Någon mer än jag som funderar på annonsera klockan på torsdag?
Alltså, mina tankar går i helt motsatt riktning. Förra året körde jag en "lätt" owg-klocka och det gick som en dans. I år ville jag utmana mig själv och tog nåt jag inte skulle bära annars, men den vill jag ju bara spy på nu. Nästa år blir det en klocka som jag potentiellt skulle kunna vara owg med på riktigt igen.
Incheckning. Nästa år får bli något svårare. Mitt klockintresse har avtagit vilket jag tycker är tråkigt. Modellen är kanske att köra något som jag inte tycker om för att få mer uppskattning av andra klockor senare.