Norda
Silver
Jag hojtar om jag bestämmer mig!Klart sugen på en sån. Ska den rulla så kanske vi ska göra våran 2a affär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag hojtar om jag bestämmer mig!Klart sugen på en sån. Ska den rulla så kanske vi ska göra våran 2a affär
Där är en +1Tycker de som inte checkar in under morgondagen är rökta
Vad har jag missat?Har två invites till det däringa klubbhuset om någon vill ha.
Det är så jag föreställer mig att det är... som I Musses KlubbhusVad har jag missat?
Noll koll som jag har så hittade jag det. Kan nog vara lite så ja Jag tror jag klarar mig utan detDet är så jag föreställer mig att det är... som I Musses Klubbhus
Vi ska inte fortsätta med OWGtoMARCH då ?
Något hippt och modernt tror jag.Vad har jag missat?
Helt rätt inställning.Tycker de som inte checkar in under morgondagen är rökta
God ide. Her må det lages mye popcorn.Tycker de som inte checkar in under morgondagen är rökta
Tack! Jag tror inte att den kommer att avyttras men man vet aldrig...Så snygg! Säg till om du skulle sälja den i framtiden
Finns det någon invite kvar som man skulle kunna få?Har två invites till det däringa klubbhuset om någon vill ha.
@Skägglurk bör ha kvar till dig?Finns det någon invite kvar som man skulle kunna få?
Det kan jag nog fixa!Finns det någon invite kvar som man skulle kunna få?
Vi ska inte fortsätta med OWGtoMARCH då ?