Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har skickat ett PM till dessa smygare och fick svar från en av dem direkt. Vi har minst en lavett att dela ut idag.
Vi har tyvärr en till som är ute nu så det blir två lavetter idag.Jag har skickat ett PM till dessa smygare och fick svar från en av dem direkt. Vi har minst en lavett att dela ut idag.
Hatten av. Det är ingen dålig pjäs att bära årets längsta månad!Med ett stort vemod checkar jag in på sista dagen. Nej skoja bara. Ska bli så skönt att få på sig en normal klocka imorgon
Gott att se! Två Tudor kvar då iallafall@StarMan Det går alldeles utmärkt. Jobbar hemifrån idag.
Kommer dina anhängare storma uppesittarkvällen?DAG 31!
Dagen man aldrig trodde skulle komma. Det har varit både himmel och helvete under denna resa.
Stort tack till @Berns och @Staafen för ett utomordentligt arbete med allt som rör OWGM och insamlingen till Min Stora Dag! Vilka hjältar ni är!
Nu kan vi börja räkna timmar för att snart kunna återgå till våra normala liv och nära och kära (läs stålklockor)
Kom ihåg denna dag för evigt!
Make Klocksnack Great Again
Oh, by the way
”These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away from great patriots who have been badly & unfairly treated for so long. Go home with love & in peace. Remember this day forever.”
Haka på 30 klockor i mars trådenJag är oerhört stolt och imponerad över oss alla. En fantastisk stor summa som kommer till ett bra ändamål!
@Staafen och @Berns har verkligen lagt ribban väldigt högt inför nästa år
Jag lyckades ju inte riktigt hålla ut, men trodde aldrig jag skulle klara så länge som jag gjorde.
Bjuder på en bild på dagens val, fick lite sommarfeeling
I vilken tråd ska det här goa gänget hänga nu!?
Gott att se! Två Tudor kvar då iallafall
Men har klockan varit på armen?@StarMan Det går alldeles utmärkt. Jobbar hemifrån idag.