• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Med ett stort vemod checkar jag in på sista dagen. Nej skoja bara. Ska bli så skönt att få på sig en normal klocka imorgon😍
8D9D8139-3C4F-47ED-9AF5-D8B3761D6B46.jpeg

Dag 31 - SISTA dagen. I mitten av den här utmaningen trodde jag aldrig att jag skulle fixa hela månaden, skam den som ger sig! Nu är vi inne på de sista timmarna!

Vill ge @Staafen och @Berns och Läderlappen såklart en stor applåd för initiativet och allt jobb med det här, Hejja er och bra jobbat! :)
Vill även ge oss kämpar en stor applåd då vi dragit in ordentligt med slantar till Min Stora Dag och att stämningen i tråden var varit sjukt kul!

Til next year! :) ❤️

FDD68684-2899-4AA8-B147-6FE049717400.jpeg
EB8B4EAF-2DD1-469F-91DB-4DAB31DA1842.png

Dag 31. Dags för finalen! Till @MrGranberg 's glädje kommer owg klockan sitta på ett flamingonato idag för att fira friheten som snart är här 😀🦩

Kan konstatera att mars 2021 varit betydligt lättare än senast jag deltog 2019. Kan bero på att jag valt en mångsidigare klocka och att eventet i sig är mycket mer uppstyrt.

Framförallt är jag stolt över att vi tillsammans lyckats dra in så mycket pengar till barn som behöver glädje i livet och sjukt glad över stämningen som varit i tråden. Inget tjafs alls även om jag provocerat vissa här med min avighet mot läder på dykare (sorry) 🤣

Stoooort tack till @Berns och @Staafen som roddat detta samt till alla generösa sponsorer! ❤🙏

Nu övergår mitt liv i klockfrosseri och mitt mål för april är att testa så många klockor som möjligt, #30WGApril !

20210331_070750.jpg
20210331_070755.jpg

DAG 31!

Dagen man aldrig trodde skulle komma. Det har varit både himmel och helvete under denna resa.

Stort tack till @Berns och @Staafen för ett utomordentligt arbete med allt som rör OWGM och insamlingen till Min Stora Dag! Vilka hjältar ni är!

Nu kan vi börja räkna timmar för att snart kunna återgå till våra normala liv och nära och kära (läs stålklockor)

Kom ihåg denna dag för evigt!

Make Klocksnack Great Again

9432DBA0-D5DE-4780-AEEB-EA0B265EDE4B.jpeg

Oh, by the way
8B2ED5D9-FB61-4A4D-AE65-4A0EEBC5FAA1.jpeg

”These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away from great patriots who have been badly & unfairly treated for so long. Go home with love & in peace. Remember this day forever.”

Senast ändrad:
Jag är oerhört stolt och imponerad över oss alla. En fantastisk stor summa som kommer till ett bra ändamål!

@Staafen och @Berns har verkligen lagt ribban väldigt högt inför nästa år :)

Jag lyckades ju inte riktigt hålla ut, men trodde aldrig jag skulle klara så länge som jag gjorde.

Bjuder på en bild på dagens val, fick lite sommarfeeling :)

I vilken tråd ska det här goa gänget hänga nu!?
20210331_074348 (1).jpg

DAG 31!

Dagen man aldrig trodde skulle komma. Det har varit både himmel och helvete under denna resa.

Stort tack till @Berns och @Staafen för ett utomordentligt arbete med allt som rör OWGM och insamlingen till Min Stora Dag! Vilka hjältar ni är!

Nu kan vi börja räkna timmar för att snart kunna återgå till våra normala liv och nära och kära (läs stålklockor)

Kom ihåg denna dag för evigt!

Make Klocksnack Great Again

9432DBA0-D5DE-4780-AEEB-EA0B265EDE4B.jpeg

Oh, by the way
8B2ED5D9-FB61-4A4D-AE65-4A0EEBC5FAA1.jpeg

”These are the things and events that happen when a sacred landslide election victory is so unceremoniously & viciously stripped away from great patriots who have been badly & unfairly treated for so long. Go home with love & in peace. Remember this day forever.”
Kommer dina anhängare storma uppesittarkvällen? 😬😄

Jag är oerhört stolt och imponerad över oss alla. En fantastisk stor summa som kommer till ett bra ändamål!

@Staafen och @Berns har verkligen lagt ribban väldigt högt inför nästa år :)

Jag lyckades ju inte riktigt hålla ut, men trodde aldrig jag skulle klara så länge som jag gjorde.

Bjuder på en bild på dagens val, fick lite sommarfeeling :)

I vilken tråd ska det här goa gänget hänga nu!?
20210331_074348 (1).jpg
Haka på 30 klockor i mars tråden 😀

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp