Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit lite dålig aktivitet på sistone då det varit mycket annat, men givetvis har klockan suttit på i ur och skur vet inte ens om det blir byte imorgon
Cool!Haka på 30 klockor i mars tråden
Vaaaa? Är du med!?Har varit lite dålig aktivitet på sistone då det varit mycket annat, men givetvis har klockan suttit på i ur och skur vet inte ens om det blir byte imorgon
Uffe321 checkar in tråden, går utmärkt för mig i OWG med min Hamilton. Jag är faktiskt inne på min 5:e vecka, började en vecka innan funderar faktiskt på att förlänga en vecka efter också... då blir det 6 veckor totalt..
Ung? 40 Kool? Huawei så det går inte då det tydligen var Ajfåån som gälldeNågot hippt och modernt tror jag.
Du är ju både ung, kool och har en fin mobiltelefon så du kan säkert vara med, kod #VAGEL666
Mja, normaltillståndet på KS skulle jag gissaCool!
Känns som det kan bli en ganska hetsig flipparmentalitet där
Klart man är med och stöttar!Vaaaa? Är du med!?
Det hade jag missat
Tänker att det finns ett uppdämt behov nu efter MarsMja, normaltillståndet på KS skulle jag gissa
Tycker de som inte checkar in under morgondagen är rökta
Blir bara snyggare och snyggare den där. Perfekt matchning mot bandet.Bra jobbat alla. Ser fram mot uppesittarkvällen och att få ta på mig en annan klocka.
Det går alltid att stöd-swisha till insamlingen på;Som klockfärsking (och icke deltagande) ville jag bara dyka in och hylla era bravader! Är djupt imponerad över engagemanget och den härliga stämningen i tråden.
Ni är ju helt otroliga! Att ni dessutom dragit in alla dessa pengar till en god sak är snudd på makalöst.
I en tid när ens flöden svämmas över med negativa åsikter och tråkigheter har detta varit en befrielse!
Kärlek till er alla!
Vart kan jag swisha trots att jag inte deltagit?
Hej, kolla sida 1 så hittar du länken till kampanjsidan.Som klockfärsking (och icke deltagande) ville jag bara dyka in och hylla era bravader! Är djupt imponerad över engagemanget och den härliga stämningen i tråden.
Ni är ju helt otroliga! Att ni dessutom dragit in alla dessa pengar till en god sak är snudd på makalöst.
I en tid när ens flöden svämmas över med negativa åsikter och tråkigheter har detta varit en befrielse!
Kärlek till er alla!
Vart kan jag swisha trots att jag inte deltagit?
Tack! Går genast in och donerar!Det går alltid att stöd-swisha till insamlingen på;
https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2021
Sista dagen
Någon som har tips på en bra klocka jag kan gå och köpa imorgon för att fira att jag blir av med plastbiten?
Prisklass ca: 0 - 45 000 kr