• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Checkar in sista dagen efter månadens sista träningspass. Hade bestämt mig innan mars att jag får maxa träningen om jag nu ska använda mig av en träningsklocka som OWG. Fick totalt ihop 20 träningsdagar, så jag missade målet men det får ändå vara helt ok sett till att det blivit några förkylningsdagar.

Känns lite vemodigt att tråden går mot sitt slut. Var någonstans på KS hänger alla roliga efter mars? Det har varit en otroligt härlig stämning här som bjudit på många skratt och ett stort antal snygga, knäppa och helt underbara klockor.

Ett extra stort tack till @Berns och @Staafen och alla andra inblandade som styrt detta på ett fantastiskt sätt! Och att vi dessutom fått ihop över 113 000 kr! Sanslöst!

Många tack för denna månad! ❤️❤️

A5EBB57A-E379-4FCE-B4D9-DBE794D9A06D.jpeg

Då var det äntligen dags. 31 dagar med samma klocka på handleden är inte något jag önskar min värsta fiende - MEN JAG KLARADE DET! Tack för underhållningen, gifarna och alla batslaps. @Berns & @Staafen , fint initiativ :heart:

Nu tänker jag unna mig en kall öl och en Speedmaster på handleden. Ni hittar mig i G-Shocktråden på alla dagar utom tisdagar framöver. Peace :pompus:

8A589072-02E9-4E67-959C-BE5033FF9EF8.jpeg

Då var det äntligen dags. 31 dagar med samma klocka på handleden är inte något jag önskar min värsta fiende - MEN JAG KLARADE DET! Tack för underhållningen, gifarna och alla batslaps. @Berns & @Staafen , fint initiativ :heart:

Nu tänker jag unna mig en kall öl och en Speedmaster på handleden. Ni hittar mig i G-Shocktråden på alla dagar utom tisdagar framöver. Peace :pompus:

tenor.gif

@Staafen, kanske sista lavetten för i år 🤯!?

Ta han @Staafen
2021-03-04 13.40.44.jpg

Arkivbild? 😄

Älskar de där och slog till på en här på forumet häromdagen. Så det här var ju en tråkig uppdatering att läsa 😖 vad är felet?
Jag tror mitt fel hör till ovanligheterna. Verket är ju en pansarvagn så jag utesluter allt annat än ett måndagsex. Det är gångreserven som inte levererar, typ 1dygn på fullt uppdrag och 3h efter suttit på armen 12h.
Tror inte du behöver oroa dig. Grattis till fin klocka! 😀

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp